י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
כתב אישום

כשפניהם מכוסות: כך נשדד סוחר הסמים ברכבו

לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד ליאור אברהם (22) מנוף הגליל לאחר ששדד באלימות סוחר סמים.

כשפניהם מכוסות: כך נשדד סוחר הסמים ברכבו
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד ליאור אברהם (22) מנוף הגליל לאחר ששדד באלימות סוחר סמים.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין נתנאל בוג'ו עולה כי המתלונן (26), נהג לבצע משלוחי סמים עבור אדם אחר, ובחודש דצמבר האחרון, אברהם ואנשים נוספים קשרו קשר לשדוד סוחר סמים ולגנוב את כספו. לכן, אברהם והאחרים ביצעו הזמנת סמים, והמתלונן הגיע ברכבו לכתובת בה נכחו כשהוא מחזיק בסמים ובתיק עם 6000 ש"ח במזומן.

אז, שניים מהאחרים התקדמו לכיוון המתלונן כשפניהם מכוסות, ואברהם שהגיע גם כן, התיישב במושב הנוסע ליד המתלונן. מיד לאחר מכן, אחד מהאחרים פתח את הדלת האחורית הימנית של הרכב, כשהוא מחזיק בחפץ שנחזה לאקדח וכיוון אותו למתלונן. המתלונן בתגובה ניסה ללחוץ על דוושת הגז כדי להימלט מהמקום, אז, אחד מהאחרים שעמד מחוץ לרכב ריסס את פניו בגז פלפל וגרם למתלונן לאבד שליטה על הרכב, שהתהפך ופגע ברכב נוסף. כתוצאה מהתאונה אברהם והמתלונן נפצעו.

אברהם יצא מהרכב בעזרתם של האחרים, והמתלונן נשאר בו כלוא כשאחד מהאחרים החל להכות אותו באמצעות אלה דרך החלון, תוך שדרש ממנו למסור את הכסף, בעוד אדם אחר צועק עליו שאם לא ימסור את הכסף הוא יהרוג אותו.

בעקבות האלימות, המתלונן הוציא מתיק המזומנים סכום של כ6,000 ₪ ומסר להם אותו. אז אחד האחרים שוב ריסס אותו בגז פלפל וכולם נמלטו מהמקום, כשהמתלונן נותר פצוע וכלוא ברכב. בהמשך, אברהם פנה לבית חולים מרוחק ממקום התאונה בעקבות פציעתו ושיקר אודותיה.

עורך הדין בוגו' ציין בבקשת המעצר עד לתום ההליכים כי: "המשיב ביצע את עבירת השוד לאחר תכנון והצטיידות, בחבורה, תוך שימוש באלימות וגרימת תאונה... אין בין המשיב לבין המתלונן כל היכרות, מדובר על שוד אלים של אדם שלא עשה מאומה למשיב ולמרות זאת המשיב והקושרים שדדו אותו והכו אותו גרמו לנזק ברכבו."

 

שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד