כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"קנה מידה תקדימי"

המשטרה סיכלה הברחת סמים בשווי 50 מיליון ש"ח

משטרת ישראל וצה"ל סיכלו הברחת סמים מהגדולות בשנים האחרונות- 92 ק"ג של קוקאין והרואין טהור ועוד 28 ק"ג חשיש. שווי הסמים הכולל נאמד בלמעלה מ-50 מיליון ₪, כך לפי מה שהותר לפרסום. מפקד מרחב הנגב: "מדובר בהברחת סמים בקנה מידה תקדימי של סמים קשים שנתפסו"

המשטרה סיכלה הברחת סמים בשווי 50 מיליון ש"ח
הסמים שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

בחודש האחרון נערכה פעילות מבצעית של יחידת מג"ן של מרחב נגב במחוז הדרומי של המשטרה ביחד עם כוחות צה״ל מאוגדה 80 ביחידות יואב ובגדוד ״מגן אילת״, בענייו הברחות סמים מעבר לגבולות.

במהלך הפעילות זוהו סמים באזור הנחלים הגדולים שבדרום גבול מצרים במרחב החטיבה המרחבית יואב. עם קבלת ההתראה התפתח אחר החשוד מרדף של הלוחמים הישראליים.

המצוד הגיע לסיומו סמוך למצוקי מכתש רמון, שם הצליחו לוחמי יחידת מג"ן ליצור מגע עם החשוד ולעצור אותו, לאחר שניסה להימלט בעודו מאבד שליטה ומתהפך עם הרכב שלו.

לוחמי יחידת מג"ן וימ"ס מג"ב דרום השתלטו על החשוד ותפסו על כלי השטח שק ענק (בלה) ובו כ-92 ק"ג הרואין וקוקאין טהור, ו-28 ק"ג חשיש בשווי של כ -50 מיליון ש"ח.

עם מעצרו של החשוד תושב פזורת מצפה רמון בשנות ה-30 לחייו, הוא הועבר לחקירה במשטרת ישראל בחשד להברחת סמים מסוכנים של קוקאין, הרואין וחשיש במשקל עצום של למעלה מ-100 ק"ג.

מפקד מרחב נגב תת ניצב נחשון נגלר אמר כי "מדובר בהברחת סמים בקנה מידה תקדימי של סמים קשים שנתפסו בהברחה מגבולה הדרומי של מדינת ישראל. אין ספק כי פעילות זו, מובילה לפגיעה כלכלית קשה וייבוש נגע הסמים המהווה מחולל פשיעה של גורמים עבריינים ברחבי הארץ ובאזור הנגב בפרט".

הברחת סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד