כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
דרוכים וערנייים

בפעם הרביעית: צבא ארה"ב הפיל חפץ לא מזוהה

חפץ לא מזוהה הופל אתמול מעל אגם יורון בצפון אמריקה. צבא ארה"ב מסר כי "לא היו אינדיקציות לנזק נלווה". רשות התעופה האזרחית סגרה ביום ראשון לזמן קצר חלק מהמרחב האווירי מעל האגם

בפעם הרביעית: צבא ארה"ב הפיל חפץ לא מזוהה
בלון ענק צילום: Pixabay

הצבא האמריקני הפיל חפץ לא מזוהה מעל אגם יורון אתמול. זה החפץ הרביעי בתוך פחות משבועיים שהופל מעל המרחב האווירי של צפון אמריקה.

גורמים בממשל האמריקאי אמרו לרשת NBC כי "אין אינדיקציות לנזק נלווה" וכי "החפץ נפל לאגם" וגורמים רשמיים "מצפים לשחזר אותו" כדי לבדוק אותו.

ההפלה של החפץ בשמי צפון אמריקה באזור מישיגן היא השלישית בתוך כמה ימים, והרביעית החודש. רשות התעופה האזרחית סגרה ביום ראשון לזמן קצר חלק מהמרחב האווירי מעל אגם מישיגן "כדי לתמוך בפעילות משרד ההגנה", כך מסרה הרשות בהצהרה.

חברי הקונגרס ממישיגן, ג'ק ברגמן ואליסה סלוטקין, צייצו שניהם ביום ראשון כי דיברו עם משרד ההגנה ו"חפץ מעל אגם יורון הופל". עדיין לא ברור אם הצבא מבחין כעת בחפצים שהיו נוכחים אך לא הבחינו בהם, או שישנם חפצים אוויריים חדשים שלא היו נוכחים קודם לכן. פקיד הגנה אמריקני אחד אמר כי פיקוד ההגנה האווירית והחלל של צפון אמריקה בוחן יותר נתוני מכ"ם מבעבר.

כזכור כפי שדווחנו, ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, הודיע ביום שבת האחרון, כי ארה"ב הפילה "אובייקט מוטס בגובה רב" מעל צפון אמריקה שחדר למרחב האווירי של ארה"ב. גם ביום שישי האחרון ארה"ב הפילה חפץ לא מזוהה מעל צפון אלסקה שחדר למרחב האווירי של ארה"ב.

ארצות הברית גם הפילה בשבוע שעבר בלון מעקב סיני מול חופי דרום קרוליינה לאחר שנכנס למרחב האווירי של ארה"ב במונטנה וטס ברחבי המדינה במשך מספר ימים.

ארה''ב בלון תצפית סין קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד