כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
ההסתבכות של פוטין

רוסיה סובלת משיעור הנפגעים יומי הגבוה ביותר מאז הפלישה

הצבא הרוסי ספג את שיעור הנפגעים הגבוה ביותר שלו מאז הפלישה לאוקראינה בפברואר שנה שעברה, מה שמהווה מכה נוספת לשאיפות המלחמה של פוטין. גם אוקראינה ממשיכה לסבול משיעור נפגעים גבוה

רוסיה סובלת משיעור הנפגעים יומי הגבוה ביותר מאז הפלישה
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי

המטכ"ל האוקראיני מפרסם סטטיסטיקות יומיות על הרוגים רוסים, למרות שהמודיעין האמריקאי או הבריטי לא יכולים לאשר את הדברים במדויק, המגמות ממחישות שהאוקראינים כמעט מדייקים.

בהצהרה מטעם משרד ההגנה הבריטי נאמר: "בשבועיים האחרונים, רוסיה כנראה ספגה את שיעור הנפגעים הגבוה ביותר שלה מאז השבוע הראשון של הפלישה לאוקראינה, הממוצע בשבעת הימים האחרונים היה 824 הרוגים ליום, פי ארבעה מהשיעור שדווח במהלך יוני-יולי 2022. גם אוקראינה ממשיכה לסבול משיעור נפגעים גבוה".

בינתיים המפקד הצבאי לשעבר איגור גירקין כינה את הגנרלים הרוסים "מטומטמים גמורים" לאחר שעל פי הדיווחים איבדו חטיבת טנקים שלמה כמו ברווזים במטווח. הוא ציין כיצד נערמו כלי רכב וטנקים לאורך כבישים צרים באזור.

"ארטילריה אוקראינית ירתה בצורה מדויקת במיוחד, יותר מ-30 כלי רכב משוריינים אבדו, עשרות טנקים הושמדו, חיילים מיחידות חי"ר וכוחות מיוחדים מתו בכמויות", אמר גירקין. "כל ההפסדים הללו התבררו כ'חד צדדיים' האוקראינים ירו ברוסים כמו בגלריה".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד