ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"אתה הורס את הדמוקרטיה"

מהומה בחדר סיעת ש"ס: מפגינים התפרצו לדברי דרעי והוצאו. צפו

יו"ר ש"ס התייחס בפתח ישיבת סיעתו למתווה הנשיא לפשרה ברפורמה המשפטית: "הנשיא שאני מכבד ומוקיר הניח אתמול מתווה מעומק ליבו, כדי למנוע מלחמת אחים". הוא הוסיף: "אני לא מסכים עם כל המתווה, אבל זה בסיס שאפשר לדבר עליו". מפגינים התפרצו לדבריו. צפו בתיעוד

מהומה בחדר סיעת ש"ס: מפגינים התפרצו לדברי דרעי והוצאו. צפו
דרעי בישיבת הסיעה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ש"ס אריה דרעי נאם היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה השבועית בכנסת והתייחס בין היתר למתווה שהציע נשיא המדינה יצחק הרצוג לפשרה ברפרומה המשפטית. דרעי אמר: "נשיא המדינה יצחק הרצוג שאני מכבד ומוקיר הניח אתמול מתווה מעומק ליבו, כדי למנוע מלחמת אחים. מתווה עם מספר נקודות שהוא מציע לפשרה. יש לנו מינימום שבוע ימים לשבת ולדבר על זה".

דרעי הוסיף: "אני לא מסכים עם כל המתווה של הנשיא, אבל זה בסיס שאפשר לדבר עליו. לצערי לא שמעתי בהפגנות ומאנשי האופוזיציה מישהו שמוכן לדבר. אנחנו מוכנים להידברות, אל לא כדי לברוח מהחקיקה. אפשר לשבת עכשיו ולדבר".

לדבריו, "כל הקריאות הנוראיות לשפיכות דמים, דברים הזויים שנשמעים מאנשים בכירים, צריך להפסיק אותם. אני קורא לבוא ולדבר. אני מבהיר, לא נרד מהרפורמה, אבל אפשר לדבר על בסיס הנקודות שהעלה הנשיא. אני מקווה שאחרי ההפגנה ראשי האופוזיציה האחראים אלה שרוצים לתקן, יוכלו לבוא ולהיות שותפים לשיח".

את נאומו קטעו מספר מפגינים שצעקו "תתבייש לך, אתה הורס את הדמוקרטיה". המפגינים הוצאו בכוח על ידי המאבטחים. 

ההתפרצות לדברי דרעי. קרדיט: נדב אלימלך

ש"ס יצחק הרצוג הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד