כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אי עמידה ביעדי הפיילוט

בשורה רעה לנוסעים בתחבורה הציבורית: זה השירות שיופסק

אחרי שהשירות הופסק בירושלים: שירות 'תיק תק' המופעל בחיפה על ידי אגד יסיים את פעילותו ב-20 במרס 2023 זאת לאחר כשלוש שנות פעילות של מיניבוסים בשירות מתקדם, ולאחר שלא עמד ביעדים

בשורה רעה לנוסעים בתחבורה הציבורית: זה השירות שיופסק
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: פלאש 90

בעקבות אי עמידה ביעדי הפיילוט: משרד התחבורה הודיע אתמול (ראשון) סופית כי שירות ״תיק תק״ המופעל בחיפה על ידי אגד יסיים את פעילותו ב-20 במרס 2023. זאת לאחר כשלוש שנות פעילות של מיניבוסים בשירות מתקדם, ולאחר שלא עמד ביעדים.

יצוין כי ב-31 בדצמבר 2022 הופסק שירות "תיק תק" בעיר ירושלים, לאחר שמשרד התחבורה החליט שלא להאריך את השירות הניסיוני בתנאי הסבסוד הגבוהים שנדרשו לצורך הפעלת השירות.

מנתוני הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה עולה כי מספרי הנוסעים הנמוכים בשירות "תיק תק" בחיפה רחוקים מלעמוד ביעדים שנקבעו לחברת אגד. זאת, לצד רמת סבסוד גבוהה של עשרות אחוזים לנוסע.

לאחר שלא הוצג מתווה שיבטיח עמידה ביעדי השירות ללא הרחבת הסבסוד, הוחלט במשרד התחבורה שלא להאריך את הפיילוט ולהשתמש במשאבים שהוקצו לו לשיפור השירות בתחבורה הציבורית בערוצים אחרים.

רון רטנר, דובר אגד התייחס להחלטה ואמר לynet' כי ״חברת אגד נרתמה לפיילוט החדשני של משרד התחבורה, האמינה בו והשקיעה מאמצים רבים להצלחתו. הפיילוט החל לפעול בתקופת הקורונה המאתגרת והתמודד וצלח אתגרים רבים הוא זכה לאהדה רבה בחיפה גייס לקוחות נאמנים שנהנו מהשירות, בתום שנת הפעילות הראשונה הוחלט להאריך את הפיילוט בשנה נוספת. אנחנו מודים לשותפינו בפרויקט ולצוות משרד התחבורה״.

 

תחבורה ציבורית נוסעים שירות מיניבוס אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד