א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"ניפגש עוד הלילה"

גנץ שוחח עם לוין: אם החקיקה תוקפא - נגיע להידברות

המבוגר האחראי? גנץ מעדכן כי שוחח הערב עם שר המשפטים לוין והודיע כי הוא מוכן להידברות עמו עוד הלילה ובתנאי שהחקיקה תוקפא מיידית | מצדו של השר לוין טרם נמסרה תגובה להצעה

גנץ שוחח עם לוין: אם החקיקה תוקפא - נגיע להידברות
יריב לוין/בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במענה להצעת שר המשפטים יריב לוין ויו״ר ועדת החוקה שמחה רוטמן להגיע להידברות עוד הערב, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מציב גם הוא את הקפאת הרפורמה כתנאי להידברות.

מלשכת יו"ר המחנה הממלכתי נמסר כי חבר הכנסת בני גנץ שוחח לפני דקות אחדות בכנסת עם שר המשפטים יריב לוין והודיע לו ש"אם החקיקה תוקפא יגיע עוד הלילה להידברות עם צוות המחנה הממלכתי".

עוד נמסר כי גנץ שוחח עם נשיא המדינה, דן איתו בנושא וביקש כי "יסייע לקדם את מתווה ההידברות אותו הציע הכולל את הקפאת החקיקה כשלב מקדים".

מוקדם יותר הודיע גם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כי יסכים להגיע להידברות כבר מחר בבוקר אך בתנאי להקפאת החקיקה עד לסיום ההידברות.

השר לוין וחה"כ רוטמן מסרו: "הצטערנו מאוד לקרוא את ההודעה של ראש האופוזיציה, ממנה עולה שרצונו היחיד הוא לעצור את החקיקה ולא לקיים הידברות אמיתית. אנחנו קוראים לכל חבר כנסת אחראי באופוזיציה לנהוג אחרת. נשמח להיפגש עוד הערב עם כל גורם באופוזיציה שמעוניין בהידברות אמיתית".

בני גנץ יריב לוין הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד