כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
במבחן אצל גדולי ישראל

צפו: הגרב"ד הצטרף בהתרגשות לשירת הילדים מהת"ת

תלמידי כיתות ו' ז' ח' מת"ת 'פיתוחי חותם' בתל אביב, הגיעו להיבחן אצל גדולי ישראל בבני ברק בין היתר הגיעו למעונו של ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי, הגר"ח פיינשטיין והגר"א גרבוז, הגרב"ד פוברסקי בחן על פרק המניח, ופתח סידור והצביע על המילים 'כי הם חיינו ואורך ימינו' וביקש מהם להבטיח שיכוונו ויתכוונו למילים אלה. הרבנים והתלמידים פצחו ספונטנית בשירת 'כי הם חיינו'. צפו 

צפו: הגרב"ד הצטרף בהתרגשות לשירת הילדים מהת"ת
תלמידי ת"ת פיתוחי חותם אצל גדולי ישראל צילום: יעקב כהן

תלמידי כיתות ו' ז' ח' מתלמוד תורה 'פיתוחי חותם' בתל אביב, עלו ובאו להיבחן אצל גדולי ישראל בבני ברק

אצל ראש הישבה הגרב"ד פוברסקי נבחנו כיתה ז' על פרק המניח, כאשר הגרב"ד התפעל מעומק ידיעותיהם, ותוך כדי דיבור שאל את התלמידים שאלה בעומק העיון על רוב כנגד המוציא מחברו עליו הראיה. בסיום הבחינה בירך אותם בחמימות, פתח סידור והצביע על המילים כי הם חיינו ואורך ימינו וכו' וביקש מהם להבטיח שיכוונו ויתכוונו למילים אלה. הרבנים והתלמידים פצחו ספונטנית בשירת כי הם חיינו, כאשר הגרב"ד הצטרף בהתרגשות.

גם בבתיהם של הגר"ח פיינשטיין ר"י עטרת שלמה והגר"א גרבוז ר"י אורחות תורה נבחנו התלמידים כל כיתה על הפרק בו הם אוחזים, כאשר הם מצליחים לעורר התפעלות עצומה, עד שהגר"ח התבטא שתלמידי פיתוחי חותם אינם נופלים מתלמידי בני ברק. הגר"א גרבוז ברך את הילדים בחמימות רבה על שמחתם בלימוד, והמשך עלייה גדולה בלימוד ויראת שמים.

צפו בגלריה

תלמוד תורה הרב ברוך דב פוברסקי הרב חיים פיינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד