כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
פנינת הרכס

כללית חנכה מרכז רפואי חדש בשכונת רמת שלמה

במעמד ראש העיר ואישי ציבור נכבדים הושקה מרפאת 'פנינת הרכס' של כללית בשכונת רמת שלמה ירושלים • ראש העיר ירושלים מר משה לאון: "זוהי בשורת בריאות חשובה לשכונת רמת שלמה ולשאר תושבי העיר" • מנהל מחוז ירושלים בכללית מיכאל מישורי דרעי: "פתיחת מרפאת כללית 'פנינת הרכס' מצטרפת למערך עוצמתי שהקימה כללית ברחבי השכונות הירושלמית ולמרפאה הוותיקה שכבר פועלת בשכונה"

כללית חנכה מרכז רפואי חדש בשכונת רמת שלמה
קביעת מזוזה במרכז החדש צילום: אלי קובין

אירוע מרשים במיוחד התקיים השבוע בשכונת רמת שלמה הירושלמית, עם הצטרפותה של מרכז רפואי חדש של כללית לפריסת השירותים הרחבה המאפיינת את מחוז ירושלים של כללית. בערב השקה חגיגי נחנכה מרפאת 'פנינת הרכס' של כללית, שהחלה לפעול בשכונה.

מאות מתושבי השכונה התאספו במרפאה במהלך הטקס שהתקיים בנוכחות ראש עיריית ירושלים משה ליאון, רבני השכונה, אישי ציבור ומנהלי מחוז ירושלים בכללית. בקביעת המזוזה הראשונה בפתח המרכז הרפואי כובדו רב השכונה הרה"ג מתתיהו דייטש, ראש העיר משה ליאון יחד עם מנהל מחוז ירושלים בכללית מר מיכאל מישורי דרעי ורבה של קהילת משכנות יעקב ברמת שלמה הרה"ג שמחה רבינוביץ. לצד ראש העיר כיבדו בנוכחותם גם הרב חנניה מקהילת אהל ראובן, סגני ראש העיר הרב צביקה כהן והרב ישראל קלרמן, יועץ ראש העיר מר עופר איובי וחברי מועצת עיריית ירושלים הרב יעקב הלפרין, הרב משה גורא והרב דוד בלומנשטוק. בנוסף השתתפו באירוע הפתיחה גם חברי הכנסת הרב אברהם בצלאל שכיהן עד לאחרונה כסגר"ע ירושלים, ח"כ הרב יונתן משריקי ותושבי השכונה.

את פניהם של המכובדים הרבים, קיבלו הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית, הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים בכללית והרב דוד שכטר מנהל פרויקטים למגזר החרדי בכללית מחוז ירושלים, יחד עם הנהלת המרכז הרפואי החדש.

בדברים שנשא בטקס ראש עיריית ירושלים מר משה לאון הוא שיבח את מערך הבריאות העוצמתי שהקימה כללית בשכונה. "מדובר בבשורה חשובה לשכונת רמת שלמה ולכל תושבי ירושלים. אני מברך על פתיחתו של המרכז הרפואי ומאחל לכולנו שנזדקק לו רק בבריאות ובאירועים משמחים".

הצוות הרפואי של 'פנינת הרכס' ובראשם מנהל המרפאה ד"ר עומרי איברהים וד"ר אברהם מסיקה הובילו את המשתתפים הרבים לסיור התרשמות מחדרי המרפאה המרווחים בהם יינתנו השירותים המקצועיים. ד"ר איתן לבן, מנהל מנהלת לב ברך על מינויו של מנהל המרפאה ואמר כי: "מינויו של ד"ר עומרי איברהים, הינו ערך מוסף אסטרטגי למרכז הרפואי החדש. ד"ר איברהים הינו מומחה ברפואת ילדים ובעל ניסיון רב בניהול מערך רפואי.

עם פתיחתה של 'פנינת הרכס' תושבי רמת שלמה יזכו לתוספת משמעותית בשירות רפואי מקצועי, רציף וזמין של שתי מרפאות כללית בשכונה".
ואכן, המרפאה החדשה המתפרסת על פני 315 מ"ר של בריאות וחדשנות הוקמה באזור המתחדש של שכונת רמת שלמה במטרה לספק למאות משפחות חדשות שירותי בריאות מתקדמים.

מרפאת 'פנינת הרכס' מציעה את כלל השירותים הנצרכים לניהול שגרת בריאות בטוחה: רפואת ילדים ומשפחה, רפואת נשים, רפואה יועצת בתחומי בריאות שונים, שירותי סיעוד, מוקד ערב, מרפאת שבת ובית מרקחת חדיש ומרווח.

לדברי מר מיכאל מישורי דרעי מנהל מחוז ירושלים בכללית: "פתיחת מרפאת כללית 'פנינת הרכס' מצטרף למערך עוצמתי שהקימה כללית ברחבי השכונות הירושלמית ולמרפאה הותיקה שכבר פועלת ברמת שלמה. המרפאה החדשה שמוקמה במיקום מרכזי ובאזור החדש של השכונה תענה על הצורך של המשתכנים החדשים ותאפשר למשפחות שהן פחות ניידות לקבל שירות בסמיכות למקום מגוריהם".

הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים בכללית: "כנותנת השירות הגדולה בירושלים כללית מתאימה את עצמה לקצב אכלוס השכונות החדשות בעיר. פתיחת מרפאת בלב האזור המתפתח בשכונת רמת שלמה היא עוד צעד של כללית להתאמת שירותי בריאות מצוינים בקהילה, במרחק הליכה מהבית. אנו נוסיף לשדרג את מעטפת הבריאות החזקה שלנו בשכונות נוספות בירושלים כמו בשאר הערים במחוז".

הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית מוסיף: "פריסת המרפאות של כללית בשכונות השונות בירושלים היא חלק מעוצמתה של כללית שאמונה על פיתוח שירותים רפואיים מותאמים לקהילה. כללית מציבה במקום הראשון את האיכות הרפואית לצד שירות ומצוינות, תוך התאמה והנגשה מירבית של השירותים לאורח חיי התושבים".

שירותי בריאות כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד