כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לקראת הרישום לישיבות

ראש ישיבת חברון במכתב: "אין שום הוראת היתר לפרוץ גדר"

בהוראת ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, ראש ישיבת חברון בהכרעה דרמטית שתשפיע רבות על הישיבות הקטנות בירושלים: כל הרישום לישיבות קטנות לא לפני ל"ג בעומר

ראש ישיבת חברון במכתב: "אין שום הוראת היתר לפרוץ גדר"
הגר"ד כהן עם הגרי"ג אדלשטיין צילום: באדיבות המצלם

בהוראתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, מתפרסם הבוקר (שלישי) מכתב נחרץ וברור של ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן, חבר מועצת גדולי התורה, בנושא הרישום לישיבות קטנות בירושלים שכבר מעורר עניין בקרב ענף הרישום. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאור ניסיונות מצד מצד רשמים כאלו ואחרים להתחיל ברישום של ילדי הת"תים לישיבות הקטנות וזאת בין היתר בגלל תחרות בין הישיבות, הורה הגר"ד כהן כי הרישום יעשה אך ורק אחרי ל"ג בעומר. 

הרישום לישיבות קטנות בירושלים התחיל תמיד אחרי חג השבועות. במגפת הקורונה אף פרסמו גדולי ישראל מכתב כי כל ענייני הרישום לא יתחילו בשום צורה קודם חג מתן תורה. 

כעת, כותב הגר"ד כהן, בשליחות ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, כי יש להימנע מלפעול מלהתעסק ברישום לפני ל"ג בעומר, "אין שום הוראת היתר לפרוץ גדר", כותב הגר"ד כהן. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מנהלי חיידרים פנו לראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בטענה שהדבר יהרוס את הלימודים בחיידרים אם יפתח רישום מוקדם ובשל כך הורה ראש הישיבה לר' דוד כהן לכתוב את הדברים בצורה ברורה. 


 

רישום לישיבות ישיבה קטנה הרב גרשון אדלשטיין הרב דוד כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד