כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
משימת חיים

"ניקיון שווה חיים": מיזם מיוחד למשפחות חולי סרטן

היא נפטרה עם חיוך אצילי לא לפני שהיא מבקשת מבעלה: "תמשיכו לעזור לחולי הסרטן, בדיוק כפי שעזרתם לי". אהרל'ה, בנה של מרים ויינגרטן ע"ה, יו"ר ארגון דרכי מרים, לקח את צוואתה כמשימת חיים ועכשיו הוא יוצא בפרויקט חדש

"ניקיון שווה חיים": מיזם מיוחד למשפחות חולי סרטן
אשפוז צילום: FREEPIK

"את המכתב הזה קבלתי לפני חודש, ביום הפטירה של אמא, ע"ה, הסתכלתי למעלה ואמרתי: אמא, האישה הזאת צריכה לחיות, יש לה ילדים קטנים, אנחנו נעשה את מה שביקשת ואת תדאגי לה למעלה, כי בפטירתך ציווית לנו חיים." מספר אהרל'ה.

"שמי רחלי, לפני כשנה חליתי בסרטן, אישה צעירה בת 28 עם 3 ילדים קטנים, הבית שלנו עמד להתרסק.

טיפולי הכימותרפיה שהתחלתי גרמו לי לבחילות קשות, הקאות, כאבים וחולשה כללית מזעזעת. יום אחד, אחרי שחזרתי מאשפוז יום מתיש, הסתכלתי על הבית שהיה מוזנח ומלוכלך מאוד והחלטתי לנסות בכל זאת לסדר.

פתחתי את המקרר כדי לפנות שאריות אוכל ואז ברגע של חולשה נפלה לי קופסה מהיד וכל האוכל נשפך על הרצפה, רצתי לאמבטיה, הקאתי את נשמתי ולא יכולתי להפסיק לבכות.

הרגשתי שאני לא עומדת בזה והתפללתי: "ה', כל מה שאת העושה לטובה, אבל אני לא יכולה לראות את ההזנחה הזאת מסביב וזה מגביר לי את החולי הנורא" היא כותבת.

למכתב המלא הקליקו כאן>>>

"יומיים אחר כך" מספרת רחלי,  "קבלנו טלפון מאחד המתנדבים שלכם שאמר: מהיום הניקיון עלינו, השגנו לכם עוזרת בית שבועית לתקופה הקרובה.

אני לא יכולה לתאר לכם מה זה עושה לכל המשפחה, בעלי רגוע יותר, הילדים מרגישים שהבית בשליטה וכשאני נמצאת במחלקה, אני חושבת על הבית המאורגן שמחכה לי וזה ממלא אותי בתקווה.

אני רוצה לברך את כל מי שעוזר למיזם המיוחד הזה ולומר: בשבילכם זה ניקיון, בשבילי זה חיים! יהי רצון שהקב"ה יחזיר לכם בכפל כפליים על החסד הגדול וייתן לכם פרנסה, אושר ושגרה בריאה" היא סיימה.

"כיום" מסביר אהרל'ה "ארגון דרכי מרים מתקצב ניקיון חודשי עבור 150 משפחות של חולי סרטן בסכום שנתי של 2,160,000.

הפרויקט החשוב הזה נשען כל חודש על התורמות שלכם ומתאפשר רק בזכות ליבכם הרחב. 

במהלך השנים ראינו את המעורבות הגדולה של גוף ונפש והבנו שבמקרים מסוימים, ניקיון וסדר בבית של אמא חולה, יכול להיות שווה ערך לטיפול רפואי.

אנחנו קוראים לכל מי שיכול לעזור במיזם הענק הזה: תעזרו לנו להעניק חיים למשפחות חולי סרטן".

להשתתפות הקליקו כאן>>>

סרטן דרכי מרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד