כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מלחמת גרסאות

עצמות שבורות: רוסים ואוקראינים שהו יחד במלון טורקי וזה לא נגמר בטוב

אזרחים רוסים ואוקראינים נלחמו במלון בטורקיה לאחר שנאלצו להיות יחד לאחר רעידת אדמה. הם התקוטטו במסדרון של מלון טורקי. חלקם יצאו משם עם עצמות שבורות. השחקנים הרוסים פונו מהמלון זמן קצר לאחר האירוע והועברו למלון אחר באזור

עצמות שבורות: רוסים ואוקראינים שהו יחד במלון טורקי וזה לא נגמר בטוב
תנועת אגרוף. אילוסטרציה צילום: pixabay

כדורגלנים מרוסיה ואוקראינה נלחמו מכות רצח במלון טורקי כשהובאו לשם לאחר רעידת האדמה ההרסנית במדינה.

השחקנים נאלצו לחלוק את אותו מקום לינה לאחר הרעד בעוצמה 7.8 אשר הביא ל-41.000 הרוגים בטורקיה ובסוריה, ואף צפוי להמשיך לעלות.

בעוד המלחמה נמשכת בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה, פרצה קטטה ענקית בין שתי הקבוצות. הקרבות הסלימו כל כך, עד שחלק מהשחקנים נשארו עם עצמות שבורות במהלך הקטטה.

לפי הרשת האוקראינית Zorya Londonsk, המתיחות החלה להסלים כששחקן אוקראיני העיר על התנהגותו של שחקן רוסי, בתחושה שהם מתנהגים בצורה לא הולמת כלפי חבר צוות המלון. בדיווחים נטענן כי האוקראיני היכה את הרוסי לאחר שסירב להתנצל על התנהלותו.

חברי צוות משני הצדדים התערבו, מה שגרם למהומה באחד המסדרונות. התקשורת הרוסית טענה שארבעה שחקנים רוסים נותרו עם שברים בעצמות. כוחות משטרה ואמבולנס הגיעו למקום כדי לטפל במצב ולטפל בשחקנים הפצועים.

זמן קצר לאחר התקרית, פורסמה הצהרה מהקבוצה האוקראינית, שטענה שהמהומה החלה על ידי השחקנים הרוסים. "הגורם למאבק היה התנהגות מחפירה של הרוסים כלפי עובדי המלון וצעקות פרובוקטיביות כלפי האוקראינים, המידע מתקשורת הרוסית על כך שהאוקראינים אילצו את הרוסים לשיר את ההמנון הלאומי של אוקראינה היא שקר".

בטורקיה דווח כי השחקנים הרוסים פונו מהמלון זמן קצר לאחר האירוע והועברו למלון אחר באזור. בינתיים, נבחרת אוקראינה הורשה להישאר ואף יצאה להתאמן כפי שתכננה במקור. המתיחות בין שתי המדינות עדיין גבוהה מאוד לאחר הפלישה של רוסיה ב-24 בפברואר 2022.

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה רעידת אדמה בטורקיה מכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד