ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
תיעוד מפעולות הכיבוי

במרכז ירושלים: שריפה גדולה במפעל, המרכז הרפואי פונה

צוותי כיבוי רבים פועלים בשריפה גדולה שפרצה במפעל עורות במרכז ירושלים | בית החולים ביקור חולים והוטסל פונו מיושביהם | רחובות נחסמו

במרכז ירושלים: שריפה גדולה במפעל, המרכז הרפואי פונה
השריפה בירושלים צילום: באדיבות המצלם
שריפה גדולה פרצה בצהריים (רביעי) במפעל עורות במרכז ירושלים. כוחות כיבוי רבים פועלים במקום בניסיון להשיג שליטה על האש. בשל החשש שהשריפה תתפשט, יולדות במרכז הרפואי ביקור חולים פונו וכך גם דיירי הוסטל שממוקם סמוך למפעל. בנוסף, רחובות באזור נחסמו לתנועה. המפעל, בבעלות חרדית, ככל הנראה נשרף כליל.

מכבאות והצלה נמסר כי 9 צוותים של לוחמי אש שהוזנקו לזירה ברחוב אג"ן בבירה, זיהו שריפה במבנה חד קומתי כולל בגג הרעפים. "ברגעים אלה צוותי לוחמי האש מבצעים סריקות לאיתור לכודים ובמקביל פעולות לכיבוי השריפה", נמסר.

בית החולים שערי צדק עדכן בעקבות השריפה שפרצה במבנים הסמוכים לקמפוס ביקור חולים, כי לא נגרם אף נזק למבנה, לתשתיות וכמובן למטופלות שמאושפזת בו. כאמצעי זהירות למטופלות הוחלט על העברתן למבנה שערי צדק באופן זמני.


צילום: תיעוד מבצעי כב"ה ירושלים

מהמשטרה נמסר כי כוחות ממחוז ירושלים פועלים בשעה זאת בזירה. לפי הודעת המשטרה, בעקבות השריפה ועשן רב, נערך פינוי אוכלוסייה מבית החולים, לרבות פג. עד כה לא ידוע על נפגעים.

הטיפול בזירה בפיקוד מפקד תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, נצ״מ שלומי טובול וכוחות המשטרה הפרוסים במקום, מסייעים לגורמי החירום וההצלה ומכוונים את התנועה לצירים חלופיים.

שריפה מפעל ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד