כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בהשתתפות רכזי עולם הקירוב

בראשות ראש הישיבה: המלוה מלכה השנתית של כנסת ישראל

בראשות ראש הישיבה הגר"ח פיינשטיין ורבני הכוללים ובתי המדרש של 'כנסת ישראל' התאספו במוצאי במרכז המוסדות במבשרת ציון לחיזוק הלומדים המלווים את תלמידי משפחות רשת שובו

בראשות ראש הישיבה: המלוה מלכה השנתית של כנסת ישראל
המלוה מלכה בכנסת ישראל צילום: באדיבות המצלם

מלוה מלכה מיוחד נערך במוצאי שבת לרבני הכוללים ובתי המדרש של מוסדות כנסת ישראל מרחבי הארץ לחיזוק בתי במדרש של רבני כנסת ישראל הלומדים ומלווים את תלמידי ומשפחות רשת שובו.

המעמד הגדול של רבני בתי המדרש של כנסת ישראל נפתח בדברי מנכ"ל כנסת ישראל הרב יעקב דינר שציין את הס"ד העצומה שזוכים אנו לראות בהתפתחות מרכזי התורה ובתי המדרש שע"י המוסדות ברחבי ארץ ישראל, המנכ"ל העלה על נס את שיתוף הפעולה עם רשת שובו ובייחוד את מנכ"ל הרשת הרב גוטרמן המוסר נפשו למען עלדי ישראל.

בהתרגשות רבה קבלו הרבנים את פני ראש הישיבה הגר"ח פיינשטיין שטרח ובא למעמד הגדול, ראש הישיבה נשא את המשא המרכזי במעמד, ובמשאו העמיד והדריך ראש הישיבה בפני רבני הכוללים בצורה והדרך לקרב תלמידים באורה של תורה, ראש הישיבה אמר בדבריו כי האור כולו נמצא בתורה הקדושה, ואין ספק כי האור שבתורה הוא המשפיע הגדול להחזיר נשמות ישראל לשורשם.

ראש הישיבה סיים בברכה מרובה להנהלות רשת שובו ומוסדות כנסת ישראל להמשיך בפועלם הגדול, וכן העלה את זכרו של המשגיח הגר"ח וואלקין זצוק"ל שאנו חשים ומרגישים בחסרונו סיים ראש הישיבה.

לאחר מכן נשאו דברים ר"י בית אהרון הגרש"ד וואלקין וראש הכוללים הגאון רבי יעקב קניג, דברי סיום נשא מנכ"ל רשת שובו הרב חיים גוטרמן שהביא דברים שזכה לשמוע מנשיאי שובו הגר"א פאם ראש מועצג"ת בארה"ב והמשגיח הגר"ח וואלקין זצוק"ל, הרב גוטרמן הודה לרה"י הגר"ח פיינשטיין על התמסרותו הרבה לחזק את רשת שובו, וכן להנהלת כנסת ישראל על שיתוף הפעולה הפורה בס"ד בין הארגונים.

בסיום המעמד נערך פאנל מרתק בהשתתפות רכזי עולם הקירוב הרב יעקב מויאל רכז ארצי קרן ההסעות, הרב חיים ברונר רכז ארצי כנסת ישראל והרב שלמה הלפרין ראש מחלקת הרישום ברשת שובו

המעמד הגדול הסתיים בתחושה מרוממת של המשך עשיה ופעילות למען בניו של הקב"ה.

 

 

שובו הרב חיים פיינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד