ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
זו תגובת השניים

דיווח: האיום והמתיחות בין לוין לנתניהו

לפי דיווח הערב שוררת מתיחות בין נתניהו ללוין כשהאחרון אף איים לפרק את הקואליציה אם נתניהו ייסוג מהרפורמה המשפטית. שני הצדדים הכחישו את הדברים ומסרו: פייק ניוז, לא היה ולא נברא

דיווח: האיום והמתיחות בין לוין לנתניהו
יריב לוין ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם קיים משבר אמון בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר המשפטים יריב לוין? לפי דיווח הערב (רביעי) של דפנה ליאל ב'חדשות 12', המתיחות החלה סביב קידום המהפכה המשפטית, כשנתניהו התאכזב מהאופן שבו נוהל המשבר מבחינה תקשורתית, אך לאחרונה הידרדרו היחסים בין השניים. לפי הדיווח, באחת השיחות שקיימו השניים איים לוין להתפטר אם יהיו פשרות משמעותיות ברפורמה, ואף לפרק את הקואליציה.

מקורב לנתניהו מייחס לשר לוין מניעים פוליטיים ואומר ל-N12: "ההתנהלות של לוין מסכנת את נתניהו מבחינת הנבצרות והוא היחיד שיכול להרוויח מהבאת האירוע לקצה".

כפי שדווח בשבוע האחרון, נתניהו פנה ליועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה וביקש את אישורה לקחת את המושכות סביב מתווה הנשיא אבל היועצת סירבה ומנעה זאת ממנו.

נתניהו ולוין. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

ב'חדשות 12' מדגישים כי נתניהו רוצה וצריך חלקים מהרפורמה, אך הוא בשל לפשרות מסוימות, אך נתקל בחומה בצורה בדמותו של יריב לוין. הוא גם לא מעוניין לפרק לעצמו את הקואליציה אבל בין השניים עבר חתול שחור שמשפיע על ניהול המשבר, ובימים האחרונים לא היה בין הלשכות תיאום ממשי.

שני הצדדים הכחישו את הדברים. מ'הליכוד' נמסר: "הדיווח של דפנה ליאל בעניין רה"מ נתניהו וסגנו יריב לוין הוא פייק ניוז מוחלט, שקרי ונבזי, שלא היה ולא נברא ולצערנו שודר באופן חובבני על אף שהוכחש על ידי כל גורם מוסמך ורשמי".

מלשכת סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין נמסר: "הדיווח של דפנה ליאל בעניין משבר אמון כביכול בין ראש הממשלה נתניהו לסגן רה״מ ושר המשפטים הוא פייק ניוז אחד גדול".

הרפורמה המשפטית יריב לוין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד