י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תזכו להיות גדולי הדור

במשך חצי שעה: הראשון לציון חיזק את ילדי משפחת פאלי

הראשון לציון ניחם במשך למעלה מחצי שעה בדמעות את ילדי משפחת פאלי: "יש לכם כוחות נפש עצומים אתם תהיו גדולי ישראל". צפו בוידאו

במשך חצי שעה: הראשון לציון חיזק את ילדי משפחת פאלי
הגרש"מ עמאר מנחם את משפ' פאלי צילום: באדיבות המצלם

הראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים הגיע לניחום בבית משפחת פאלי על רצח בניהם בפיגוע הקשה בשכונת רמות בירושלים בערב שבת קודש.

במשך למעלה מחצי שעה וחיזק את האחים של הנרצחים ואמר בפניהם: "זכור לנו עקידתו של יצחק, זה ממשיך עד היום, הם קורבנות של עם ישראל ממש".

הסבא ציין בפני הראשון לציון את דברי האמא כי אם היו שואלים את הנרצחים אם הם מוכנים להיות קורבן של עם ישראל ודאי שהיו מסכימים.

הראשון לציון חיזק את הילדים ואמר להם: "יש לכם כוחות נפש עצומים מאד רואים את החינוך שקיבלתם, אין לי ספק שאתם תאירו את עם ישראל תזכו להיות גדולי הדור בע"ה עם כוחות כאלה גדולים".

הבן ציין בפני הראשון לציון את יד השם מלמעלה כאשר ראו כיצד הכל מכוון מלמעלה ואביהם שינה את המסלול הפעם והוריד אותם בתחנה זו בשונה מכל הפעמים האחרות.

לאחר מכן ניחם הראשון לציון את האמא דבורי שתחי' והאחיות וציין בפניה את הקידוש שם שמים שעושה בדבריה, בכל מקום ומקום ומרגישים שהדברים חדורים גם בילדיה הצדיקים מלאים באמונה ויראת השם.

יעקב ישראל פאלי אשר מנחם פאלי הרב שלמה משה עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד