כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
היתה נואשת לסיגריה

אישה נשכה דייל וניסתה לפרוץ לתא הטייס

נוסעת במטוס ברוסיה שעישנה בניגוד לחוק, נשכה איש צוות בזמן שהיא ניסתה לפרוץ לתא הטייס

אישה נשכה דייל וניסתה לפרוץ לתא הטייס
מטוס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אישה ניסתה לפרוץ לתא הטייס ודרשה לאפשר לה לעשן. אנצ'ליקה מוסקביטינה, בת 49, גם נשכה דייל שניסה לרסן אותה על סיפון טיסת אירופלוט ברוסיה. היא נעלה את עצמה בתחילה בשירותים של המטוס בגובה 33,000 רגל והחלה לעשן, כשיצאה החלה להשתולל וצעקה שרוצה לעשן שוב, לצוות הדיילים הצטרפו נוסעים ממחלקת העסקים של הטיסה כדי להתמודד עם האישה, לאחר מכן, בהוראת הקפטן, היא נאזקה עם זוג אזיקי פלסטיק.

היא נשאלה על ידי איש צוות: "את מבינה שאת מפרה את כללי ההתנהגות במטוס? לשאלה השיבה: "אני מבינה שאני אלך לבית חולים לחולי נפש או לכלא, אבל אני רוצה ללכת לתא הטייס".

ואז, כשנעשו מאמצים להרגיע אותה, היא אמרה: "בבקשה תסתלקו ממני, תהרוג אותי כאן, אבל אני אעשן", היא אמרה לצוות לשחרר אותה ולהשאיר אותה בשקט. ברוסיה דווח כי היא הייתה במעקב של רופא שהיה במקרה על הסיפון עד לנחיתת המטוס.

המטוס נחת בסופו של דבר בנמל התעופה שרמטייבו במוסקבה - בשלב זה חברת אירופלוט דרשה מהרשויות ברוסיה לבצע שינויים בחוק סביב אנשים שמשתוללים במטוסים. חברת התעופה מסרה שהיא: "התעלמה מאזהרות חוזרות ונשנות של הצוות וניסתה לפרוץ לתא הטייס. בשל התנהגותה ההרסנית של הנוסעת, החליט קפטן המטוס להפעיל עליה אמצעי ריסון".

 

 

מטוס עישון רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד