כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לאיפה היא תלך?

לקראת סיום ה'שבעה': דואגים לאלמנת הנרצח בפיגוע

משפחתה של חיה לדרמן, אלמנתו של הנרצח בפיגוע הדריסה האכזרי בירושלים, מודאגת מאוד לקראת סיום ימי השבעה • ההמולה תתפזר, כולנו נעלה יחד לחלקת הקבר הטרי בהר המנוחות, ומה לאחר מכן? לאיפה היא תלך? • איך אפשר בכלל להשתקם מכזה אסון נוראי שמתחולל לאשה צעירה כל כך ממש מול העיניים?

לקראת סיום ה'שבעה': דואגים לאלמנת הנרצח בפיגוע
הרב לדרמן הי"ד צילום: באדיבות המצלם

אירוע מזעזע בכל קנה מידה, כל המדינה הזדעזעה קשות, מנהיגי מדינות רבות בעולם נחרדו לשמוע על כך, גינו בתוקף את המעשה הנפשע ושלחו תנחומים למשפחות, אבל אחרי שהאבק ישקע, הכותרות יהפכו לנחלת העבר הרחוק, ואירועים אחרים כבר ישכיחו את הקודמים – היא תישאר לבד: חיה לדרמן, אלמנתו של הרב אלתר שלמה לדרמן הי"ד, שנדרס למוות באכזריות, על ידי מחבל בן עוולה ימ"ש.

"היא עמדה שם ליד", אומרים בני המשפחה, "הגרביים שלה האדימו מהדם של בעלה הטרי. שנים היו צעירים כל כך, זכים וחפים מכל דאגה, זוג צעיר ומאושר שכל עתידו לפניו, וברגע אחד הכל השתנה. הוא נקטף בדמי ימיו ונלקח לבית עולמו, והיא, חרב עליה עולמה. בשניה אחת היא הפכה לאלמנה אבלה ורצוצה, שתצטרך להתמודד עוד הרבה מאוד זמן עם הסיוטים הנוראיים הזיכרונות הקשים, והגעגועים הכל כך כואבים".

כדי לעמוד לימינה של חיה לדרמן לחצו כאן>>>

משפחתה של חיה מודאגת במיוחד ממה שיתחולל בבוקרו של יום ראשון הקרוב: "השבעה מסתיימת בשבת, היא תהיה עם כל המשפחה, עטופה באוהבים ודואגים. ביום ראשון בבוקר נעלה כולנו לחלקת הקבר הטרי של הרב אלתר שלמה הי"ד.

"אבל כשנסיים את אמירת התהילים והקדיש, כל אחד ואחד יחזור לביתו, לעבודתו, למקום לימודיו, והיא... לאיפה היא תחזור? לבית ההורים? כאילו לא התחתנה מעולם, כאילו לא השתנה שום דבר לפני חמישה חודשים?
"זה נורא! איזה כאב איום ונורא יצרוב בלב שלה, בלב של ההורים. היו חלומות, היתה תקווה, הם הקימו בית, והיא נשארה עם חלקת קבר...".

לנוכח האמור, מבקשים בני המשפחה את עזרת הציבור, להתגייס למען האלמנה הטרייה, לתרום לקרן העזרה והסיוע שהוקמה עבורה, כדי לאפשר לה להתאושש, כדי לממן את עלויות השיקום, כדי להקל עליה ולו במעט את הכאב הנורא, כדי להראות לה שהיא לא לבד, שעם ישראל תומך בה ועומד לימינה, שותף באבלה, כואב את כאבה ורוצה בהצלחתה ובשמחתה!

"מדובר בעלויות גבוהות במיוחד, כגודל האסון וכעוצמת החוויה האישית שהיא חוותה כשעמדה ליד וראתה את הכל מתחולל ממש לידה, כך גם יהיה גודל הצורך בתמיכה ושיקום כדי לאפשר לה לחזור לחיים נורמליים".
כדי לעמוד לימינה של חיה לדרמן שבעלה נרצח בפיגוע הדריסה האכזרי בירושלים.

כדי לעמוד לימינה של חיה לדרמן שבעלה נרצח בפיגוע הדריסה האכזרי בירושלים לחצו כאן>>>


קופת העיר פיגוע דריסה לדרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד