ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
כך בחר לאשר את הפרסום

דרמה בעולם התקשורת: המגיש הימני עורק למתחרים

תזוזה בעולם התקשורת. המגיש שרון גל הודיע על עזיבה של ערוץ 13 ועריקה לערוץ 14 אחרי 14 שנות עבודה בערוץ לסירוגין. גל מזוהה כתומך הממשלה ובנתניהו ודרעי | לא ברור עדיין מי ימלא את מקומו

דרמה בעולם התקשורת: המגיש הימני עורק למתחרים
שרון גל צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

איש התקשורת שרון גל הודיע הערב (חמישי) להנהלת ערוץ 13 על כוונתו לפרוש מהגשת התכנית "חמש עם שרון גל". גל עובר להגיש ב'ערוץ 14' המזוהה עם הימין ועדיין לא ידוע באיזו פלטפורמה.

שרון גל שלא מסתיר את עמדותיו הימניות ותמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו חשף לפני כחודש עם פסילתו של בבג"ץ של אריה דרעי כי הצביע בבחירות האחרונות למפלגת ש"ס.

גל מגיש ב'ערוץ 13' מזה 14 שנים כולל בגלגול הקודם שלו - 'ערוץ 10'. הוא התחיל את דרכו ככתב ב'חדשות 10' בהמשך הגיש תכנית בשם 'לילה כלכלי' וכן 'שרון ורני' יחד עם איש היח"צ והפרסום רני רהב. במשך תקופה מסוימת הגיש ב'ערוץ 14' עוד בגלגולו הקודם - 'ערוץ 20' עד שהחליט באמצע שנת 2020 לשוב בחזרה ל'ערוץ 13' והחל להגיש את התכנית 'חמש עם שרון גל' שכלל פאנל סוער של פרשנים משני צידי המתרס הפוליטי.

למרות שתכניתו נשאה פרי והביאה לערוץ רייטינג גבוה ומרשים לעומת המתחרה באותה שעה רפי רשף ב'ערוץ 12', שרון מסיים את תפקידו בעיצומו של קיטוב ופילוג בין ימין לשמאל על רקע קידום הרפורמה המשפטית שהוביל גם אותו להתעמת בשידור עם מתנגדי הרפורמה.

אם היה לכם ספק, שרון גל צייץ הערב שני מילים "עכשיו 14!" כשהוא מאשר בעצם כי הפרסום הינו נכון. בשלב זה עדיין לא ידוע מי ימלא את מקומו במשבצת של שעה חמש.

מאיר קוטלר, משנה למנכ"ל 'רשת 13' נפרד במילים בודדות ממי שהיה חלק מהערוץ במשך 14 שנים ואמר: "אנו מודים לשרון על 14 שנים של פעילות משותפת ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו". גם ב'ערוץ 14' אישרו כי גל אכן עורק לשורותיהם.

יצוין כי לצד זאת, שרון גל ימשיך להגיש את תכנית האקטואליה היומית שלו המשודרת בשעות הבוקר המוקדמות ברדיו 'גלי ישראל' והנפיקה לא מעט כותרות וראיונות בלעדיים.

מגיש 'ערוץ 14' ינון מגל הגיב וכתב הערב: "הויתור של ׳ערוץ 13׳ על שרון גל, כמו הוויתור שלהם על איילה חסון, למרות שהביאו קבלות ותוצאות ומספרים, רק מעיד כמה הם לא מקצועיים, כמה הם פוליטיים וכמה הם לא רציניים. תעמולה מלא מלא ולכן הם רק ימשיכו וידרדרו".

שרון גל ערוץ 13 ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד