כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שבוע אחרי פיגוע הדריסה

ניצול הפיגוע ניחם בבית משפ' פאלי ובירך 'הגומל' בדמעות בתחנה

מעמדים מרגשים בערב שבת קודש במלאת שבוע לפיגוע הרצחני ברמות: הניצול אלחנן פרדו הגיע באלונקה לנחם את בני משפחת פאלי ולאחר מכן הגיע למקום האסון בתחנת האוטובוס שם בירך 'הגומל' בשם ומלכות לקול שירת המשתתפים ומתנדבי 'איחוד הצלה'. צפו בתיעוד המרגש 

ניצול הפיגוע ניחם בבית משפ' פאלי ובירך 'הגומל' בדמעות בתחנה
הבחור אלחנן פרדו במקום הפיגוע בשישי צילום: באדיבות המצלם

שבוע לאחר פיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים, הגיע למקום האסון אחד מפצועי הפיגוע, הבחור החשוב אלחנן פרדו, תלמיד ישיבת 'בית מדרש גבוה פינקל' שניצל בחסדי שמים.

אלחנן פרדו תושב העיר אלעד שוחרר ביום שישי מהמרכז הרפואי 'שערי צדק' בירושלים לביתו יחד עם חברו ברוך עמדי מיפו שניהם במצב טוב, אך השניים עדיין זקוקים להחלמה והמשך שיקום.

אביו של אלחנן הוא ר' יהודה יצחק פרדו, מתנדב 'איחוד הצלה' בעיר אלעד שבא לשחררו מבית החולים באמבולנס ומשם נסעו לבית משפחת פאלי לנחמם על השבר הגדול שאחיהם הקדושים אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד נקטפו בערב שבת. 

באוהל האבלים גולל החובש שהגיע לזירה את רגעי הפינוי לבית החולים ושמעו דברי חיזוק מהאמא דבורי פאלי שתחי' שחיזקה ועודדה. 

לאחר מכן הגיע אלחנן לזירה יחד עם חובשי איחוד הצלה שהצילו את חייו בהם נשיא איחוד הצלה אלי ביר והוא בירך במקום אולי לראשונה בחייו את ברכת 'הגומל' לאחר שניצל בנס מהפיגוע הרצחני. 

במקום הפיגוע פתחו המשתתפים בשירת הודיה לקב"ה על הניסים הגדולים וההתרגשות הייתה גדולה.

 

כזכור, פרדו ועמדי הגיעו במצב בינוני עם פגיעות שונות בגפיים לאחר פיגוע הדריסה, ולאחר טיפול בשבוע האחרון שוחררו במצב טוב. משפחות הפצועים הודו נרגשות לצוותי שערי צדק ממחלקות הטראומה והכירורגיה על הטיפול המסור והמקצועי שהביא לשיפור מהיר במצבם.

"זה היה גם טיפול מקצועי ומסור וגם עם השירות והיחס הטוב ביותר שיכול להיות. אין לנו מילים להודות. לא נתקלנו מעולם ביחס כה אנושי וכה רגיש וחם מכל אנשי הצוות ומכל המטפלים במשך כל השבוע", אמרו.

יעקב ישראל פאלי אשר מנחם פאלי פיגוע הדריסה בשכונת רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד