כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
טרגדיה קשה

פלורידה: בן 3 ירה בעצמו למוות בטעות

ילד בן 3 ירה בעצמו למוות בטעות עם אקדח שנשאר על השידה. משרד השריף כינה את זה "אחת הקריאות הגרועות שאפשר להעלות על הדעת". השריף התחנן בפני בעלי הנשק לשמור אותם בכספות. "אם יש לך ילדים קטנים, גם אם יש לך בני נוער, אתה חייב לנעול אותם"

פלורידה: בן 3 ירה בעצמו למוות בטעות
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

ילד בן 3 ירה בעצמו למוות כשמצא אקדח בקוטר 9 מ"מ שמצא על שידה בביתו בפלורידה, כך לפי הרשויות. הטרגדיה התרחשה ביום רביעי האחרון בבית בדלנד, כ-70 קילומטרים צפונית לאורלנדו. משרד השריף של המחוז כינה זאת "אחת הקריאות הגרועות ביותר שניתן להעלות על הדעת".

הירי אירע כשהילד בן ה-3 וילד בן 8 נשארו להשגחה עם אחותם בת ה-16 בזמן שההורים ערכו קניות במכולת, כך מסר השריף של מחוז וולוסיה מייק צ'יטווד במסיבת עיתונאים ביום חמישי. לא ברור בדיוק כיצד הילד הגיע לשידה ושחרר את האקדח, אמר צ'יטווד. לדבריו, האקדח נשמר בדרך כלל בכספת.

אביו של הילד הוא איש אכיפת החוק במדינה, אמר צ'יטווד, והוסיף כי הרובים לא ניתנו לאבא על ידי הרשויות. צ'יטווד כינה את שיחת החירום של בת ה-16 "קורעת לב". השריף סיפר כי הילדה אמרה למוקדנים, "אחי ירה בעצמו והוא לא נושם".

"זה מעולם לא היה צריך לקרות", אמר. לא הוגשו כתבי אישום, השריף התחנן בפני בעלי הנשק לשמור אותם בכספות. "אם יש לך ילדים קטנים, גם אם יש לך בני נוער, אתה חייב לנעול אותם", אמר.

ילד נשק אורלנדו ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד