כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
זו הסיבה

לא נעים: בית המשפט דחה את תביעת בנט נגד הרב מזרחי

השופט טל חבקין מבית משפט השלום בתל אביב החליט למחוק את כתב התביעה של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, אותו הגיש נגד הרב יוסף מזרחי המוכר ביוטיוב וברשתות החברתיות

לא נעים: בית המשפט דחה את תביעת בנט נגד הרב מזרחי
המרצה הרב יוסף מזרחי צילום: מתוך אחת מהרצאותיו

כתב התביעה של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נגד הרב יוסף מזרחי, בו נטען כי מזרחי אמר כי אמו של בנט אינה יהודייה, נמחק ע"י בית משפט השלום בתל אביב.

ע"פ הדיווח של אברהם בלוך ב'מעריב', פרקליטו של מזרחי, עו"ד יוסף ויצמן, ביקש למחוק את כתב התביעה לאחר שלא צוינו בו תעודות הזהות של בנט ואמו מרינה, וכן לא צוינה כתובת מגוריו של בנט, ואכן, השופט טל חבקין קיבל את בקשתו של ויצמן, והורה למחוק את כתב התביעה של בנט מהמערכת. 

שופט השלום, טל חבקין קבע כי בנט ואמו "יגישו כתב תביעה מתוקן שיכלול את המען של כל אחד מהם וכן ייכלל בו מספר הזהות של התובעת 2 (אמו של בנט, מרינה. א"ב) שכן טעמי החיסיון אינם חלים בעניינה.

יש לציין כי על תעודת הזהות של בנט אכן הוטל חיסיון, אך ויצמן כתב בבקשתו כי "לא ברור מדוע אמו של התובע 1 צריכה גם היא לחסות את תעודת הזהות שלה. חמור מכך תמוה מדוע נמנעו התובעים מלחשוף את פרטי המען ופרטי ההתקשרות מולם כאשר לטענתם לא ביקשו זאת במסגרת בקשת החיסיון". ויצמן הוסיף, וטען כי כאשר בנט ואמו ציינו את המען ופרטי ההתקשרות של עורכי דינם, הרי שהם נהגו בחוסר תום לב.

השופט כאמור קיבל את בקשתו של ויצמן, והורה למחוק את כתב התביעה של בנט מהמערכת. בנוסף, השופט הורה להסיר את החיסיון מתיק בית המשפט, וקבע כי לאחר הגשת כתב התביעה המתוקן שאינו כולל את תעודת הזהות של בנט הבעיה תיפתר. בכך השופט החליט, למרות בקשתו של בנט, כי התביעה נגד מזרחי לא תהיה חסויה.

מלשכתו של בנט נמסר בתגובה לפרסום ב'מעריב': "קשקוש. מדובר בתקלה מזכירותית טכנית. התביעה כנגד הרב מזרחי על סך מיליון ש״ח בשל השקרים שפירסם כנגד מירנה בנט תתנהל כסדרה עד למיצויה. כלומר התנצלות מוחלטת של הרב מזרחי על שקריו המחליאים תוך תשלום פיצוי שיועבר למשפחות שכולות".

 

 

בית המשפט תביעה כתב תביעה נפתלי בנט תביעת דיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד