כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"עשית עלי סיבוב"

שרים נגד סמוטריץ': "לא צריך את ההטפות שלך"

מתיחות ערב העברת התקציב בשולחן הממשלה, כאשר מספר שרים עוברים לתקוף את שר האוצר. שר התקשורת תקף, סמוטריץ' הגיב לו: "תהיה חכם גדול במשרד שלך לא בשלי" | ראש הממשלה הבטיח לסיום: "נשב בנפרד לדבר"

שר האוצר סמוטריץ'
שר האוצר סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עימות בישיבת הממשלה היום (ראשון) בין מספר שרים לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', כמה ימים לפני העברת התקציב. לפי הציטוטים שפורסמו ב'כאן חדשות', הכעס כלפי השר סמוטריץ' גוברת.

שר התיירות חיים כץ התייחס בישיבה לקיצוץ שמתכננים במשרד האוצר במשרדו ופנה לראש הממשלה באופן אישי: "נתניהו, חבל על הזמן, זה לא יעבור". כשהוא למעשה אומר שלא ייתן לקיצוץ לעבור.

לאחר מכן, שר האוצר סמוטריץ' עולה להתקפה מצידו, אך לכיוון שר אחר, שר התקשורת שלמה קרעי: "עשית עלי סיבוב תקשורתי על חוק ההסדרים. תהיה חכם גדול במשרד שלך לא בשלי", תקף.

קרעי מגיב לו ואומר: "לא צריך את ההטפות מוסר שלך. תלמד את החומר לפני שאתה מדבר אלי. סיכמנו יחד עם יריב לוין על שינויים בחוק ההסדרים. אל תשנה את המציאות".

בתגובה סמוטריץ' מכחיש, ועובר לתקוף את שר השיכון מ'יהדות התורה': "אתם לא נותנים לי כלום בשיכון, רק מקטרים כל הזמן, אני מנהל את האוצר". קרעי פונה לנתניהו ושואל: "איך אפשר להתנהל ככה ערב התקציב?".

ראש הממשלה נתניהו, שלפי הציטוטים בעיקר שתק, הגיב בסיום ואמר בתגובה לדבריו של קרעי: "צריך להגיע להבנות, נשב בנפרד לדבר". אם נתניהו לא יצליח להרגיע את העניינים, נראה שהמתיחות רק תגבר בדרך להעברת התקציב.

בצלאל סמוטריץ' שלמה קרעי חיים כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד