ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"לא רוצים פשרה"

דרעי מאשים: "לפיד טרפד הניסיון להידברות"

יו"ר ש"ס האשים את לפיד בטרפוד הניסיון לקיים הידברות על הרפורמה המשפטית: "כולם ראו את התגובה הראשונית של יאיר לפיד. זה היה חסר היגיון". הוא הוסיף: "נראה שכרגע רוב הגורמים באופוזיציה לא רוצים להגיע לפשרה, אבל עדיין זה עדיין אפשרי"

דרעי מאשים: "לפיד טרפד הניסיון להידברות"
אריה דרעי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי התייחס היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ש"ס לניסיונות לקיים הידברות על הרפורמה המשפטית והאשים את יו"ר האופוזיציה לפיד בטרפוד השיחות. "הנשיא הרצוג פנה בשבוע שעבר לחלק מראשי הקואליציה והבענו הסכמה להידבר על בסיס המתווה שהוא הגיש. נתנו לאופוזיציה שבוע שלם להידבר ולהגיע להסכמה רחבה. לצערנו הרב, כולם ראו את התגובה הראשונית של יאיר לפיד. זה היה חסר היגיון. הוא למעשה טרפד את הניסיון הזה".

דרעי הוסיף: "אנחנו מדברים על הגעה להבנות והוא מתנצח. ברור שכל המטרה שלו היא רק לעצור את הרפורמה. לצערי הרב שומעים את ההתבטאויות הקשות של ראשי המתנגדים לרפורמה, אנשים בכירים ביותר - מסתבר שהם מעוניינים במאבק מאשר בהידברות".

דרעי הבהיר: "עדיין לא מאוחר. אנחנו נצביע היום על הקריאה הראשונה, ואנחנו מאפשרים לכולם להגיע לוועדת חוקה חוק ומשפט ולדבר. גם שם אפשר להגיע להסכמות. אני אמנם סקפטי אם הם באמת רוצים להגיע להסכמות ונראה שכרגע רוב הגורמים באופוזיציה לא רוצים להגיע לפשרה, אבל עדיין זה עדיין אפשרי".

יצחק הרצוג יאיר לפיד הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד