ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
עקץ את היוע"משית

נתניהו: "אם יש רצון אמיתי להידברות - אפשר לסיים עם זה"

בריאיון מאולתר ל'ערוץ 12' התייחס ראש הממשלה נתניהו לאיסור המוטל עליו לעסוק ברפורמות המשפטיות, ועקץ את היוע"משית: "אתמול הגיע עיוות נוסף לדמוקרטיה. כשיש ציבור גדול שרוצה להידבר, יש מי שלא נותן לדבר". עוד אמר כי יש לו מילה אחת לומר למפגינים נגדו: "דמוקרטיה"

נתניהו: "אם יש רצון אמיתי להידברות - אפשר לסיים עם זה"
נתניהו בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בריאיון מאולתר לעמדות ערוצי החדשות בתוך משכן הכנסת סיפק ראש הממשלה בנימין נתניהו מספר כותרות. נתניהו, שהיום הרפורמות המשפטיות שעוברות תחת ממשלתו כשברקע מתקיימות הפגנות גדולות ברחבי הארץ ומחוץ לכנסת, אמר: "מה יש לי להגיד למפגינים? 'דמוקרטיה'".

עוד אמר נתניהו כי "לצערי מנהיגי המחאה רומסים את הדמוקרטיה, לא מגנים קריאות לרצח ולא מקבלים את הכרעת הרוב".

כזכור, אתמול הבהירה היועמ"שית גלי בהרב-מיארה במכתב לנתניהו כי קריאה שלו להרגעת הרוחות אינה בגדר ניגוד העניינים. עם זאת היא הבהירה כי כל מעורבות של נתניהו ברפורמה המשפטית אסורה לנתניהו ונמצאת בגדר ניגוד העניינים. לכך הגיב נתניהו באמירה לפיה: "הגיע עיוות נוסף לדמוקרטיה. כשיש ציבור גדול שרוצה להידבר, יש מי שלא נותן לדבר".

עוד אמר נתניהו בראיון כי "יש יותר חברי אופוזיציה משאתם חושבים שרוצים להידבר, אבל הם חוששים מהבריונות. מקווה שמחר תיפתח הדרך להידברות. דבר אחד לא ישתנה: נציגי העם יממשו את זכות ההצבעה שלהם בכנסת".

בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית היועצת המשפטית לממשלה עמית סגל חדשות 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד