כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שוב מעורר סערה

בן ברק משווה את הממשלה לנאצים; נתניהו: האופוזיציה ירדו מהפסים

בפעם השנייה חבר הכנסת רם בן ברק משווה את הממשלה לגרמניה הנאצית. את הדברים אמר בנאום מעל דוכן הכנסת במסגרת הדיון ברפורמה המשפטית שתעלה בהמשך הערב להצבעה

בן ברק משווה את הממשלה לנאצים; נתניהו: האופוזיציה ירדו מהפסים
רם בן ברק צילום: ערוץ כנסת

במסגרת דיון המליאה הסוער, חבר הכנסת רם בן ברק מעורר שוב סערה שמשווה את הממשלה המקדמת את הרפורמה המשפטית להנהגה הנאצית שטבחה במיליוני יהודים.

במסגרת נאומו בדיון המליאה לקראת ההצבעה על החלק הראשון ברפורמה אמר בן ברק מ'יש עתיד', "גם בגרמניה הנאצית הם עלו לשלטון בצורה דמוקרטית, הם עשו מהלכים שבסופו של דבר השתלט עליהם המטורף - יימח שמו וזכרו".

דבריו של בן ברק עוררו סערה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מיהר להגיב ולגנות את דבריו: "האופוזיציה ירדה מהפסים", כתב נתניהו בטוויטר, "רם בן ברק משווה באופן מביש ושערורייתי את ממשלת ישראל לנאצים. האופוזיציה ירדה מהפסים – אנחנו ממשיכים".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף גם הוא: "נחצו כל הקווים האדומים. זה התחיל בחסימת בתים של ח"כים ושרים, עבר לאנרכיה וחסימות כבישים ועכשיו רם בן ברק משווה את חברי הממשלה לנאצים. אני דורש מיאיר לפיד לגנות באופן מיידי את ההשוואה החמורה והמבישה הזו".

וזו לא הפעם הראשונה במהלך כנס בחירות שקיים לפני כמה חודשים אמר את אותם הדברים, אז התנצל בן ברק על דבריו ואמר כי הם הוצאו מהקשרם, אך מסתבר שהוא שב על קיאו.

רם בן ברק נאצים גרמניה הרפורמה המשפטית ממשלת נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד