כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מדהים: מערכת ימית חדשה המייתרת התערבות אנושית • צפו

כלי השיט האוטונומי, המיוצר במשותף, מצוייד בחיישנים, בסונר ובמערכות הדמיה שישולבו במערכת אחודה של פיקוד ובקרה ויופעלו מרחוק, באופן אוטונומי למחצה או מלא, שאינו מצריך כלל התערבות אנושית

 מדהים: מערכת ימית חדשה המייתרת התערבות אנושית • צפו
כלי שיט בלתי מאוייש צילום: התעשייה האווירית

מערכת ימית חדשה מתוצרת משותפת לישראל ולאיחוד האמירויות: התעשייה האווירית, חברת EDGE ו-ADSB יציגו לראשונה כלי שיט בלתי מאויש.

כלי השיט, שיוצג בתערוכת NAVDEX באבו דאבי, כולל מערכות אוטונומיות, רובוטיקה ואלגוריתמיקה מתקדמת שיאפשרו לו מגוון יכולות ימיות

כלי שיט בלתי מאויש (כשב"ם) למגוון יישומים צבאיים ומסחריים יוצג לראשונה בידי התעשייה האווירית וחברת EDGE בתערוכת NAVDEX באבו דאבי. כלי השיט האוטונומי, המיוצר במשותף, מצוייד בחיישנים, בסונר ובמערכות הדמיה שישולבו במערכת אחודה של פיקוד ובקרה ויופעלו מרחוק, באופן אוטונומי למחצה או מלא, שאינו מצריך כלל התערבות אנושית.

המערכת החדשה תוצג כשנה לאחר חתימה על הסכם שיתוף פעולה מסחרי בין החברות, במסגרתו תמנף EDGE את יכולותיה של ADSB, המספנה האזורית המובילה בתכנון, בייצור, בתחזוקה, בהתאמות ובהסבות של כלי שיט וכלים מסחריים. ADSB תתכנן את הפלטפורמה, תשלב את מערכות הבקרה והמטע"דים על סיפון כלי השייט ותפתח את קונספט הפעולה. התעשייה האווירית תפתח ותספק את מערכת הבקרה האוטונומית ותשלב מגוון מטע"דים ייעודיים ביחידות הבקרה, וזאת בהתאמה לדרישות המשימה.

 

 

התעשייה האווירית טכנולוגיה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד