כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כאילו אין סנקציות

רוסיה מוכרת נשק ביריד הנשק באבו דאבי

רוסיה מוכרת נשק ביריד הנשק באבו דאבי תוך שהיא נלחמת באוקראינה. רוסיה מציעה נשק למכירה, החל מרובי סער מסוג קלצ'ניקוב ועד מערכות טילים למרות שהיא תחת סנקציות מהמערב על מלחמתה באוקראינה

רוסיה מוכרת נשק ביריד הנשק באבו דאבי
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי

רוסיה מציעה נשק למכירה ביריד נשק דו-שנתי שנערך באיחוד האמירויות הערביות, החל מרובי סער מסוג קלצ'ניקוב ועד למערכות טילים - למרות שהיא נמצאת תחת סנקציות מהמערב על מלחמתה באוקראינה.

האירוע, המכונה "התערוכה והכנס הבינלאומי להגנה" ומתקיים בבירת איחוד האמירויות, אבו דאבי, מדגיש כיצד הפדרציה הערבית של המפרץ ואחת מבנות בריתה של ארה"ב, מקיימת קשרים עם מוסקבה תוך איזון קשריה עם המערב.

בעוד המלחמה של רוסיה באוקראינה מתקרבת ליום השנה הראשון שלה ביום שישי הקרוב, הכסף הרוסי ממשיך להציף שוק הנדל"ן הלוהט של דובאי.

הטיסות היומיות בין האמירויות למוסקבה נמשכות ככל שהמלחמה נמשכת, ומספקות חבל הצלה נדיר הן לאלה הנמלטים מהגיוס והן לאליטה הרוסית. משרד האוצר האמריקני כבר הביע דאגה לגבי כמות המזומנים הרוסי שזורם למדינה בחצי האי ערב.

יריד הנשק מתאפיין באמירים שמארחים אנשים שעלולים להיראות כבעייתיים במערב. הרודן הסודאני לשעבר עומר אל-באשיר הגיע לתערוכה ב-2017. מנהיג צ'צ'ניה, רמזן קדירוב, בעצמו כעת מעורב עמוק במלחמת אוקראינה, הגיע גם הוא ב-2019 וגם ב-2021.

האירוע של השנה משך אליו את ח'ליפה היפטר מלוב, מפקד הצבא הלאומי הלובי, האמריקאים מאשימים אותו בהתקפות על אזרחים ועינויים והרג של יריבים פוליטיים.

מלחמת אוקראינה רוסיה אבו דאבי יריד איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד