כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"מי את בכלל? מי שמך"

המגיש הימני בביקורת: "בנימין נתניהו כשלת"

גבות הורמו מבין מאזיני רדיו 'גלי ישראל', כאשר מי שנחשב למקורב לנתניהו פצח בדברי ביקורת נגדו על כך שהוא מציית להוראות היועמש"ית שהותקפה גם היא על הדרך | צפו בדברים

המגיש הימני בביקורת: "בנימין נתניהו כשלת"
בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

מגיש הרדיו והטלוויזיה יעקב ברדוגו הידוע בקרבתו לראש הממשלה בנימין נתניהו כאשר נצפה לא אחת בקרבתו, בייחוד במהלך מערכת הבחירות האחרונה, הפתיע אתמול (שני) בפתח תכניתו היומית ברדיו 'גלי ישראל' בדברי ביקורת נגדו עקב כך שהוא מציית להוראת היועצת המשפטית לממשלה ולא טומן ידו ברפורמה המשפטית. 

מתוך רדיו 'גלי ישראל'.

בפתח דבריו אמר: "בנימין נתניהו כשלת. היית צריך לומר בנאומך היום חד משמעית 'נבחרתי בזכות ולא בחסד. 2 וחצי מיליון אזרחי ישראל הלכו לקלפי ובחרו בי. זה שפקיד עלוב כמו גיל לימון יכין חוות דעת על מה מותר ומה אסור. נגמר! אדבר, אעסוק ואעשה כל מה שצריך".

יעקב ברדוגו בשיחה עם שר המשפטים יריב לוין | צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

עוד תקף ברדוגו את נתניהו ואמר: "2 וחצי מיליון אזרחי הולכים כעיוורים במשך חודשיים כי אין מנהיג שיסביר להם מה שקורה כאן. הם שומעים את חבורת המטורללים לפיד, גנץ, מרב מיכאלי, ליברמן. ולא שומעים את בנימין נתניהו. למה? כי העוזרת של גדעון סער אמרה?! מי את בכלל גלי בהרב מיארה? מי שמך חיות להגיד שאת לא בניגוד עניינים לסתום את הפה לנתניהו. נתניהו, אתה צריך לקום ולומר 'כן אני אדבר'". כך ברדוגו.

גלי ישראל יעקב ברדוגו בנימין נתניהו גלי בהרב מיארה היועצת המשפטית לממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד