כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
צעד חריג

באופוזיציה לא שוללים התפטרות קולקטיבית מהכנסת

ח"כ אלעזר שטרן מ'יש עתיד' אישר כי במפלגתו עלה רעיון ליזום התפטרות קולקטיבית של כל חברי האופוזיציה מהכנסת. "מכיר את הרעיון, אנחנו עוד לא שם", אמר. גם ח"כ אפרת רייטן ממפלגת העבודה לא שללה מהלך כזה

באופוזיציה לא שוללים התפטרות קולקטיבית מהכנסת
הדס פרוש, פלאש90

ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) מאשר הבוקר (שלישי) כי במפלגת יש עתיד עלה רעיון ליזום התפטרות קולקטיבית של כל חברי האופוזיציה מהכנסת והותרת הכנסת עם חברי הקואליציה בלבד. "מכיר את הרעיון, אנחנו עוד לא שם. לא רוצה להתייחס לזה כרגע", אמר.

שטרן ציין כי ההערכה היא שלא כל האופוזיציה תסכים להיות חלק ממהלך כזה. לדבריו, מפלגת חד"ש תע"ל היא מתנגדת אפשרית למהלך כזה. 

גם חברת הכנסת מהעבודה אפרת רייטן אישרה כי היא מכירה את הרעיון של התפטרות קולקטיבית מהכנסת ולא שללה: "הרעיון מוכר גם לנו במפלגת העבודה, שום אפשרות לא נשללת", אמרה.

בתוך כך, שטרן התייחס במהלך הריאיון לביקורת על תמונת החיוכים של חברי יש עתיד ונתניהו ואמר: "במרכז והשמאל אנחנו קצת יותר מדי ביקורתיים כלפי עצמנו. מי שהיה אתמול ראה מלחמה כמה שאפשר להלחם. אנחנו נותנים לממשלה הזאת אפס לגיטימציה".

על ההפגנות אמר שטרן: "האנשים שיוצאים לרחובות הם מלח הארץ. החלק שלהם בנשיאה של העוגה הכלכלית הוא הרבה יותר גדול משל אלה שתמכו בממשלה הזאת, צריך להגיד את האמת גם אם היא כואבת".

 

אלעזר שטרן אפרת רייטן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד