כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שיחת הטלפון המפתיעה

במהלך החתונה: רכבו של העיתונאי נגנב, הפורץ נעצר בתום מרדף

רכבו של העיתונאי דביר עמר נגנב בעת ששהה בחתונה בצומת כנות | אמש קיבל שיחת טלפון מהמשטרה שבה התבשר כי הרכב אותר והגנב, צעיר פלסטיני, נעצר | "כעת אספתי מלהב 433 את המחשב ובתום החקירה אאסוף את הרכב", כתב עמר

במהלך החתונה: רכבו של העיתונאי נגנב, הפורץ נעצר בתום מרדף
אילוסטרציה צילום: Unsplash

העיתונאי דביר עמר, שיצא בתחילת השבוע מחתונה בצומת כנות, נדהם לגלות כי רכבו שחנה מחוץ לאולם האירועים נגנב ע"י אלמוני. ברכבו של עמר היה מחשב נייד שהכיל חומרים בעלי ערך וציוד בשווי רב. אמש (שני) קיבל עמר שיחת טלפון מהמשטרה שבה התבשר כי הרכב אותר והגנב, צעיר פלסטיני, נעצר ע"י שוטרי יחידת אתג"ר בלהב 433, העוסקת בעיקר בתופעת גנבות הרכב בישראל.

הגנב, כך מתברר, פרץ את חלון הרכב וככל הנראה הניע אותו באמצעות מחשב מיוחד. במהלך הלילה, בזמן שניסה לחצות את מחסום מיתר בדרום הר חברון, החלו השוטרים במרדף בסיומו נתפס הגנב יחד עם הרכב והועבר לחקירה.

"מקבל שיחה מיחידת אתגר בלהב 433", כתב הבוקר עמר בחשבון הטוויטר שלו, "תפסנו את הרכב הגנוב שלך עם הגנב בתוכו במחסום בית יתיר אחרי מרדף משטרתי, והכי חשוב בשבילי: המחשב נייד נמצא בתוכו. יש הקב"ה! ישר כוח גדול ללהב 433, כעת אספתי מלהב 433 את המחשב ובתום החקירה אאסוף את הרכב".

העיתונאי דביר עמר, צילום: טוויטר

"שלשום השתתפתי בחתונת בנו של אב"ד אשדוד, הרב משה אמסלם", משחזר עמר, המשמש ככתב בעיתונים 'בשבע' ו'משפחה' בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "סמוך לחצות יצאתי מהחתונה במטרה לשוב לביתי ואז אני מזהה שהרכב איננו. המחשב שהיה בתוכו הכיל חומר שחשוב לי באופן אישי. אתמול, באופן מפתיע, אני מקבל שיחת טלפון מהמשטרה שבה נודע לי כי הרכב אותר".

"הפורץ אמנם לקח את כסאות התינוק ושבר את אחת השמשות ובמהלך המרדף נגרם ככל הנראה נזק נוסף, אך ב"ה הרכב נמצא וישוב אליי כבר בימים הקרובים. אני רוצה להודות לשוטרי יחידת אתג"ר בלהב 433 שעשו עבודה מדהימה", הוסיף עמר.

גניבת רכב דביר עמר להב 433

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד