כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תקווה לשלום

הסנטור טס מסעודיה לירושלים: "מקווה שיהיו הרבה טיסות בין שתי המדינות"

‏הסנאטור מארקנסו טום קוטון ביקר את יורש העצר בריאד וטס ישירות משם לישראל במטוס של חיל האוויר האמריקני. הוא צייץ בטוויטר "תודה למטוס אייר פורס 1 על הנסיעה מריאד לירושלים"

הסנטור טס מסעודיה לירושלים:  "מקווה שיהיו הרבה טיסות בין שתי המדינות"
הסנאטור האמריקני טום קוטון בדרכו לישראל צילום: טוויטר

‏הסנאטור האמריקני הרפובליקני מארקנסו טום קוטון ביקר את יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן בריאד, וטס ישירות משם לישראל במטוס של חיל האוויר האמריקני. הוא צייץ בטוויטר: "תודה לאייר פורס 1 על הנסיעה מריאד לירושלים. אני מקווה שיגיעו עוד טיסות רבות בין שתי המדינות". עוד כתב: "ניהלתי שיחה פורה עם יורש העצר על כמעט שמונים שנות שותפות בין שתי המדינות שלנו ודורות של הזדמנויות שיבואו".

הסנאטור האמריקני טום קוטון עם יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן

הסנאטור טום קוטון הוא ידיד ישראל ולפני מספר ימים הציג חקיקה להכשרת טייסים ישראלים להפעיל מטוסי תדלוק KC-46 לפני שישראל תקבל את מטוסי ה-KC-46 שלה מארה"ב בשנת 2025. אימון מוקדם זה יזרז את ההצטיידות של ישראל ל-KC -46 ויעזור להרתיע את איראן. הצעת החוק גם תבטיח נוכחות קטנה של KC-46 אמריקאית בישראל עד שמטוסי ה-KC-46 של ישראל יגיעו ליכולת לחימה מלאה".

"אמריקה צריכה לספק לבעלי בריתנו הישראלים את היכולות הצבאיות שהם צריכים כדי להגן על עצמם מפני איראן שהולכת ומסוכנת יותר. אימון טייסים אלה כעת ישלח מסר לטהראן ויבטיח שישראל תוכל להשתמש במטוסים הללו ביום שיקבלו אותם", כתב סנטור קוטון בבלוג שלו שם פירט את הצעת החוק.

מוחמד בן סלמאן ירושלים סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד