כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הציבור מחכה 30 שנה"

רוטמן מצהיר: "אנחנו לא עוצרים; נצא לחירות"

"הדהים אותי כמות האנשים שהיו בצד הקואליציה, לא רק ח"כים, הצוותים, העובדים. השמחה שהיתה על הפנים שלהם כשהדבר הזה עבר", מספר ח"כ רוטמן שהוסיף: "אמרתי - זה באמת לא פרויקט שלי ושל השר לוין, זה פרויקט של המחנה הלאומי כולו שישב וחיכה ליום הזה 30 שנה"

רוטמן מצהיר: "אנחנו לא עוצרים; נצא לחירות"
ועדת החוקה בראשות שמחה רוטמן צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן התראיין לרדיו 'גלי ישראל' והצהיר: "אנחנו לא עוצרים. אני מקווה שעד חג החירות נצא לחירות. אני שומע שמדברים על 'בליץ חקיקה' אבל אם תבדקו כבר עכשיו עוד לפני הקריאה השנייה הועדה בראשותי ניהלה יותר שעות דיונים מאשר מה שהושקע בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו".

עוד הוסיף וסיפר: "ראיתי אתמול בלילה את אחד העיתונאים שכבר מזמן הפסיק להיות עיתונאי, כעס וזעם על אנשי יש עתיד על התמונה שלהם כשאנו מברכים את ח"כ טופורובסקי שחזר מפציעה. הוא אמר 'הייתם צריכים לפחות לעשות הצגה', אבל האמת היא שגם אנשי האופוזיציה יודעים שהכל משחק. כאשר אנחנו הרגשנו שנרמסים כללי המשחק הדמוקרטיים ופוגעים בנו, אנחנו באמת החרמנו את הועדות".

לדבריו, "כן ישבתי בוועדה אבל לא הצבעתי. חברי האופוזיציה לא עושים את זה, הם יודעים בבירור שמה שאנחנו עושים זה לא קלקול והרס אלא דמוקרטיה שלפעמים מקבלת החלטות שהם לא אוהבים".

יו"ר ועדת החוקה שיתף עוד: "הדהים אותי כמות האנשים שהיו בצד הקואליציה, לא רק ח"כים, הצוותים, העובדים. השמחה שהיתה על הפנים שלהם כשהדבר הזה עבר, אמרתי - זה באמת לא פרויקט שלי ושל השר לוין, זה פרויקט של המחנה הלאומי כולו שישב וחיכה ליום הזה 30 שנה".

המגיש עו"ד זיו מאור שאל את רוטמן: "האם יש תכנית מגירה ליום שבו בג"ץ יפסול את הסעיף של איסור גורף על ביקורת שיפוטית על חוקי סוד?".

על כך השיב ח"כ רוטמן: "עצם זה שנשאלת שאלה כזו סימן שאנחנו במשבר חוקתי. לא צריך שהתרחיש הזה יתממש כדי שנהיה במשבר חוקתי. ובהקשר הזה לא צריך תכנית מגירה כי זו התכנית שאנחנו מקדמים".

שמחה רוטמן ועדת החוקה הרפורמה המשפטית בלוק הימין קואליצית הימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד