י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ירגיע את הרודן?

אורי גלר: "אני מתכנן לפגוש את פוטין ברוסיה"

אמן החושים אורי גלר מתכנן לפגוש את פוטין ולנסות לעודד אותו להוריד את 'האצבע מכפתור הגרעין'. גלר רוצה לחזור על הישגו בשנות ה-80, כאשר הוא טען שהוא היה הסיבה לכן שרוסיה חתמה על הסכם להגבלת מלאי גרעין

אורי גלר: "אני מתכנן לפגוש את פוטין ברוסיה"
אורי גלר צילום: Hadas Parush/Flash90

מכופף הכפיות אמן החושים, אורי גלר, קורא להפחית את המתיחות בין רוסיה למערב בנוגע לגרעין הרוסי. גלר טוען כי שכנע את הקרמלין לצמצם את הארסנל הגרעיני שלו רק באמצעות טלפתיה ב-1987, מה שהביא לאמנת נשק פורצת דרך באותה תקופה. הוא אמר כי הוא הפציץ את הרוסים 'בטלפתיה' כדי לגרום להם לחתום על הסכם צמצום הגרעין, מה שהם עשו בסופו של דבר.

אמן החושים הבריטי-ישראלי כתב בטוויטר: "בשנת 1987 התבקשתי להשתתף בשיחות גרעין - ארה"ב-סובייטיות בז'נבה. המשימה שלי: לשכנע באופן טלפתי את הסובייטים להסכים לקצץ נשק גרעיני. תוך יום הם עשו זאת! עכשיו פוטין משהה את הסכם הגרעין האחרון שנותר. אני מרגיש קטסטרופה! ההחלטה שלו חייבת להתהפך".

גלר אמר ל"דיילי סטאר" כי הוא מתוכנן לפגוש את פוטין בעצמו. "אני מתכנן לטוס לרוסיה לפגוש את פוטין זה מאוד קשה אבל אני עושה כמיטב יכולתי מול הרשויות בישראל. זה תלוי בגורמים אחרים", אמר. בסרטון חדש שפורסם בטוויטר, הוא קרא למאמץ משותף מהעוקבים שלו "למקד את דעתם" בהורדת האצבע של פוטין "מהכפתור הגרעיני".

"אני צריך את עזרתכם. כל יום בשעה 11:11 שעון ישראל וב-23:11 שעון ישראל אני צריך שתתמקדו איתי לכמה שניות כדי להוריד את פוטין מהפצצה הגרעינית". זה קורה כאשר פוטין הכריז על כוונתו למשוך את רוסיה מ-New Start, אחת ההסכמים האחרונים שנותרו לפיקוח על נשק גרעיני בין רוסיה לארה"ב. פוטין אמר גם כי רוסיה מוכנה להתחיל בניסויים חדשים בנשק גרעיני. "כמובן, לא נעשה את זה קודם. אבל אם ארה"ב תערוך בדיקות, אנחנו נעשה את זה גם", אמר.

אורי גלר בריטניה ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד