כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מבהיר נהלים

אחרי הסרטון המביש: ההנחיה של אוחנה לחברי הכנסת

יו"ר הכנסת הבהיר לחברי הכנסת כי אסור לצלם סרטונים או לייב לרשתות החברתיות מהמליאה. ההחלטה מגיעה אחרי הלייב שצילם אלמוג כהן במליאה במהלכו השפיל חברי כנסת

אחרי הסרטון המביש: ההנחיה של אוחנה לחברי הכנסת
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה צילום: ערוץ כנסת

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הוציא הערב (רביעי) מכתב הבהרה לכלל חברי הכנסת כי חל איסור על צילום סרטונים ו/או משדרים חיים לרשתות החברתיות ממליאת הכנסת. ההחלטה מגיעה בעקבות הלייב שערך השובע ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית, שצילם את ההצבעה על הרפורמה המשפטית ובמהלכו השפיל חברי כנסת שצילם.

במהלך הלייב נשמע כהן צועק על חבר הכנסת עופר כסיף: "אוסקוט! ברה! קססס" והסביר "אתה מדבר אליהם בשפה שלהם הם מבינים אותך, כמו כבש צריך לדבר איתו כי הוא לא מבין עברית". על חבר הכנסת אחמד טיבי אמר כהן: "זה רופא - בכלב שלי לא הייתי נותן לו לטפל".

כהן המשיך לחוות דעתו על חברי הכנסת ואמר על חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד: "זאת עם הקול של מי שעושה ספונג'ה". היום כהן התייחס לדברים ובציוץ בדף הטוויטר שלו כתב: "אתמול במהלך הלייב שהעליתי ממליאת הכנסת כיניתי את חברתי ח"כ מירב בן ארי באמירה לא מוצלחת, ועל כך התנצלותי. מעריך אותך מאוד מירב, סליחה".

ח"כ אחמד טיבי הגיב לדבריו של כהן ואמר: "כשאין צוואר, החמצן מגיע לאט למוח, זו בעיה". טיבי הוסיף: "אם האנשים האלה בנימין נתניהו עושה את מה שנקרא הרפורמה המשפטית. תחתית שרשרת המזון האנושית".

מליאת הכנסת אמיר אוחנה אלמוג כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד