כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בליווי משלחת כלכלית

בעקבות הרפורמה המשפטית: הרצוג ביטל נסיעה ליפן

נשיא המדינה היה אמור לצאת בסוף מרץ לביקור רשמי ביפן. אל הנשיא הייתה אמורה להצטרף משלחת כלכלית גדולה של כ-100 אנשי עסקים. הבוקר עודכנו חברי המשלחת על דחיית הביקור

בעקבות הרפורמה המשפטית: הרצוג ביטל נסיעה ליפן
נשיא המדינה יצחק הרצוג צילום: קרדיט צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג החליט לבטל נסיעה שתכנן לקיים ביפן בסוף החודש הבא. זאת ברקע מאמצי ההידברות על הרפורמה המשפטית. כך דווח בוואלה. הרצוג היה אמור לצאת בסוף מרץ לביקור רשמי ביפן, במהלכו היה אמור להיפגש עם קיסר יפן ובכירי הממשלה היפנית, בליווי משלחת כלכלית גדולה של כ-100 אנשי עסקים.

הבוקר (חמישי) קיבלו חברי המשלחת המיועדים להצטרף לנשיא הודעה מבית הנשיא על דחיית הביקור: "בשל המשבר החוקתי והחברתי בו נתונה ישראל ועקב מאמציו הבלתי פוסקים של נשיא המדינה לקדם הידברות שתוביל להסכמה רחבה ותמנע את המשך הקרע בעם, נאלץ הנשיא לדחות את ביקורו ביפן", נכתב בהודעה.

עוד נאמר בהודעה כי, "חשיבות היחסים המדיניים והכלכליים בין מדינת ישראל עם יפן אינה מוטלת בספק והנשיא וצוותו יעמלו על תיאום מועד חלופי לביקור כשהדבר יתאפשר".

בתוך כך, גורם המעורה בפרטי השיחות על פשרה ברפורמה המשפטית אמר לישראל היום כי, "יש התקדמות בערוץ חשאי אך עדיין נדרשת עבודה". הוא לא רצה לתת פרטים נוספים בנימוק שהדבר יפגע במאמצים.

 

יצחק הרצוג ביקור מדיני יפן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד