כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הטכנולוגיה המתקדמת בעולם

פרופ' רן בליצר מנהל מכון המחקר של כללית: "החלטות גדולי ישראל בקורונה הצילו הרבה חיים"

"גדולי ישראל החליט וכיוונו את הקהל לשמור על בריאותם ולעשות את הצעדים שנדרשים כדי להציל חיים, וכל כך הרבה חיים ניצלו בזכות ההחלטות האלה" • בהתייחסות לרפואת העתיד אמר: "אנחנו נותנים את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, צופה פני עתיד, באופן שתותאם ותונגש לכל אדם"

פרופ' רן בליצר מנהל מכון המחקר של כללית: "החלטות גדולי ישראל בקורונה הצילו הרבה חיים"
פרופסור רן בליצר צילום: יח"צ

את הדברים אמר פרופ' רן בליצר ראש מערך החדשנות ומנהל מכון המחקר של כללית בועידת יתד נאמן, בנוכחות מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ובכירי מערכת הבריאות בישראל.

בהרצאה מיוחדת שנשא על רפואת העתיד, עמד בליצר על ההתקדמות הרפואית שתתן מענה אישי לכל אחד לפי המאפיינים הבריאותיים שלו.

בתוך כך התייחס לתקופת הקורונה שאז עמד בראש קבינט המומחים המייעץ לראש הממשלה בטיפול בקורונה. פרופ' בליצר פירט על פעילות כללית בהסברה ובמניעה ושיתף את הקהל במפגשיו עם מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל ומרן הגאון הגדול הפוסק רבי יצחק זילברשטיין שליט"א וגדולי ישראל נוספים והוראותיהם לקהל, במטרה למנוע את התפשטות המחלה בציבור החרדי.


פרופ' בליצר בועידה • יח"צ

"גדולי ישראל החליטו בזמן אמת וכיוונו את הקהל לשמור על בריאותם ולעשות את הצעדים שנדרשים כדי להציל חיים, וכל כך הרבה חיים ניצלו בזכות ההחלטות האלה ובזכות האמירה החד משמעית", אמר בליצר.

בהמשך דבריו התייחס לסוגיה מה תעשה הטכנולוגיה והדיגיטציה למפגש בין הרופא למטופל, ואיך מוודאים שהקהל החרדי יהנה אף הוא מהפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה. לדברי פרופ' בליצר: "אנחנו בכללית נותנים את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, צופה פני עתיד, באופן שתותאם ותונגש לכל אדם לפי העדפותיו לשימוש בסלולרי".

שירותי בריאות כללית פרופ' רן בליצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד