י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"פני הסוס של היהודי"

קבוצה ניאו-נאצית מטרידה יהודים עם קללות ונאצות

קבוצה של ניאו-נאצים בפלורידה צעקה "הייל היטלר" והטרידה תושבים יהודים כחלק מהפגנות במהלך סוף השבוע האחרון. העומדת מאחורי הטרדות אלו היא קבוצת שנאה אנטישמית שמציגה תעמולה אנטי יהודית, ומקיימת הפגנות נגד יהודים

קבוצה ניאו-נאצית מטרידה יהודים עם קללות ונאצות
הקבוצה הניאו-נאצית מטרידה צילום: באדיבות המצלם

קבוצה ניאו-נאצית הטרידה, בסוף השבוע האחרון, יהודים תושבי פלורידה. הפגנה זו הינה כחלק ממגמה פרו ימנית הצוברת תאוצה, שכתוצאה ממנה הפשעים האנטישמיים בארצות הברית התגברו לאחרונה. מי שעומד מאחורי מרבית ההתקפות הם אנשי ליגת "ההגנה של הגויים", קבוצת שנאה אנטישמית המציגה תעמולה אנטי יהודית, ועורכת הפגנות בהם היא מטרידה יהודים.

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נשמע מייסד הקבוצה הניאו-נאצית, ג'ון מינאדו, צועק "הייל היטלר, יהודי", ובהמשך הוא נראה צועד בסמוך למרכז קהילתי יהודי. חברת קבוצה אחרת הגדילה לעשות והביאה את שני ילדיה כדי שיהיו אף הם מעורבים. חברי הקבוצה הציגו תנועות אנטישמיות מחרידות והטרידו הולכי רגל ונהגים באמצעות מגפון. "אתה נראה כמו סוס, תראה את פני הסוס של היהודי הזה", הוא צעק על גבר במכוניתו. "אתה יהודי? עזוב את המדינה שלנו ותחזור לישראל", קרא מינאדו לאיש שישב ברכב.

קבוצת הניאו-נאצית בסרטון נראית כאשר היא ניגשת לרכב אחר, בו הנהג ניסה לדרוס את הקבוצה לאחר שהותקף מילולית. "תראה את הרב היהודי הזה מנסה לדרוס אותנו", צעק מינאדו בסרטון, אותו חסכנו מהגולשים, בשל הקללות הרבות הנשמעות בו.

מינאדו נעצר בשנה שעברה בגין הצגת כרזה אנטישמית במחנה ההשמדה אושוויץ בפולין, בתחילת פברואר.

ניאו נאצים פלורידה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד