כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"אני לא אומר סתם"

שר בריטי בכיר מזהיר: חוליות איראניות מרגלות אחר יהודים

האיום האיראני על יהדות התפוצות: טום טוגנדהאט פוליטיקאי בריטי חבר המפלגה השמרנית שמכהן כשר לענייני ביטחון במשרד הפנים, מזהיר כי פושעים איראניים עוקבים אחר יהודי בריטניה, כדי להכין את הקרקע לתקיפה נגד יהודים כנקמה במקרה וישראל תחליט לתקוף את אתרי הגרעין

שר בריטי בכיר מזהיר: חוליות איראניות מרגלות אחר יהודים
חרדים בלונדון. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

איראן שוכרת פושעים מהפשע המאורגן לרגל אחר יהודי בריטניה כהכנה למסע חיסול אפשרי נגד חברים בולטים מהקהילות היהודיות, כך אמר טום טוגנדהאט פוליטיקאי בריטי חבר המפלגה השמרנית שמכהן כשר לענייני ביטחון פנים במשרד הפנים.

בשבוע שעבר דיווח העיתון היהודי הבריטי "ג'ואיש כרוניקל", כיצד המשטר האיראני ממפה את יהודי הפזורה, כדי לבצע נקמה אם ישראל תצא למתקפה צבאית נגד הכור הגרעיני של איראן.

השר במשרד הפנים אמר: "יש לנו מידע מודיעיני מאוד ברור לגבי פעילותם של משטרים עוינים בבריטניה, ואנחנו עוקבים מקרוב אחר מה שעושים הסוכנים שלהם והמקורבים להם. אנחנו יודעים שהאיראנים משתמשים במקורות זרים כדי לבצע את הפעולות האלה כולל כנופיות פשע מאורגנות. הם משלמים לכנופיות פשע כדי לנהל מעקב אחר יהודים".

הוא הוסיף: "אתה יכול להיות מאוד ברור שלא הייתי מזכיר מטרות יהודיות וישראליות אלא אם הייתה לי סיבה טובה לעשות זאת. אני מתייחס ברצינות רבה לכל האיומים על כל אחד בבריטניה, והסיבה שהדגשתי את הישראלים והקהילה היהודית היא שראינו איומים ופעילות מבצעית איראנית שהופנתה נגדם. אני לא מבטל את האזהרות האלה בקלות ראש".

איראן בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד