כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"תורידו את האקדח"

שיקלי VS לפיד: "התאהב במחאה, שיכור לחלוטין מהאירוע"

השר עמיחי שיקלי התייחס לניסיונות הפשרה ברפורמה המשפטית: "תומך בהידברות, אני פועל שהדבר הזה יתממש". שיקלי הבהיר: "לא נעשה את זה עם אקדח צמוד לרקה, אנו לא מקבלים איומים" | האזינו

שיקלי VS לפיד: "התאהב במחאה, שיכור לחלוטין מהאירוע"
עמיחי שיקלי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר התפוצות עמיחי שיקלי התייחס הבוקר (ראשון) לניסיונות הפשרה סביב הרפורמה במערכת המשפט ואמר: "אני אופטימי באשר ליכולת שלנו לקדם את השינויים. המחאה הזאת משמעותית, אני קורא לצד השני לבוא ולהידבר אך לא נעשה את זה עם אקדח צמוד לרקה, אנו לא מקבלים איומים".

שיקלי הוסיף: "אף אחד לא מבזה את הנשיא. אני מרגיש שמבקשים להכניע אותנו, זו אווירה של סזון, יש אווירה של טרור בכמה מחברות ההייטק. היסטורית, השמאל הוא אנטי דתי, אנטי לאומי ואנטי דמוקרטי. השמאל הציוני הביא לכאן דברים מדהימים, אבל יש שחיקה באותם ערכים ציוניים". 

שר התפוצות הבהיר: "אין תקדים לדרישה של לעצור חקיקה. אלו דרישות הזויות. יש פרק זמן של שלושה שבועות לפחות עד לקריאה שנייה, יש גם פתרונות ביניים מעבר לעצירת חקיקה. במקום, ניתן לעשות השהייה של חלק מהדיונים, אפשר לשלוט בקצב ולהאט אותו. אני מעורב בניסיונות לייצר הידברות. יש פה פטרונות שלא ברא השטן". 

על ראש האופוזיציה יאיר לפיד, אמר שיקלי: "נראה שיש מי שהתאהבו במחאה, לפיד נראה שיכור לחלוטין מהאירוע שעוזר לו לטשטש את תבוסתו המחפירה אחרי שהיה ראש ממשלה רבע שעה. מעבר לזה שאני תומך בהידברות, אני פועל שהדבר הזה יתממש". עם זאת הדגיש הוא כי מעדיף לא לחשוף כרגע עוד פרטים: "ברגע שאתה שם את הדברים קדימה הרבה אנשים נסוגים".

בסיום דבריו, טען: "יש מעט אנשים שאני מעריך כמו שאני מעריך את הנשיא, אני אוהב אותו ויודע מה הוא עובר בימים אלה, זה לא פשוט". 

עמיחי שיקלי יאיר לפיד הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד