י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"יש לנו חור ענק"

האם השכולה בהקלטה מצמררת: "תלמדו תורה"

אימם של יגל והלל הי"ד, שנרצחו היום בצהריים בפיגוע בשומרון, שלחה הקלטה מחזקת לבני הנוער בישוב הר ברכה: "חטפנו סתירת לחי אדירה מהקב"ה, ושלח לנו איתה חסדים. תוסיפו בלימוד תורה ותעשו שירות בצבא" | האזינו

האם השכולה בהקלטה מצמררת: "תלמדו תורה"
האחים יניב הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

הפיגוע הרצחני בשומרון: אסתי יניב, אימם של הלל ויגל שנרצחו בפיגוע בחווארה, הגיבה היום (ראשון) לרצח הנורא וקראה להוסיף בלימוד תורה ולתרום למדינה דרך הצבא.

בהקלטה מצמררת ששלחה לבני הנוער בישוב בו המשפחה מתגוררת, הר ברכה, אמרה האם השכולה: "חטפנו פה סתירת לחי אדירה מהקב"ה. אנחנו מנסים למצוא את הדברים הטובים, שהיה לנו הכנה מוקדמת, שהיה לנו שבת משפחה, שהיה לנו שיחות טובות עם הילדים".

"הקב"ה שולח לנו עם המכה הכואבת חסדים. יש לנו חור ענק בלב. שום דבר לא יסגור את החור הזה, לא בנייה, לא הפגנה. גם שמחות במשפחה יהיו פלסטר, החור הזה יישאר. ואנחנו נלמד לחיות איתו, ולחיות איתו בשמחה".

היא ביקשה מהנוער להוסיף לימוד תורה ולתרום למדינה דרך הצבא: "אם אתם שואלים מה לעשות, להוסיף בלימוד תורה. הם היו שניהם בדרך ללימוד תורה, אתם יכולים להוסיף לימוד תורה. לעשות שירות משמעותי בצבא. אין לי מילים. אין מילים שיכולות לנחם. אנחנו סומכים עליכם".

יגל היה אמור לחגוג יום הולדת 20 בעוד שבועיים, הלל בן 21.5, שניהם היו בדרך מהר ברכה לישיבות הסדר בהן לומדים. יגל למד בישיבה באולגה, והלל למד בקריית שמונה. 

פיגוע הר ברכה לימוד תורה יגל יעקב יניב הלל מנחם יניב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד