כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אמא וילד בן 10

חרדה מקורונה: ננעלה עם בנה בבית במשך שלוש שנים

המשטרה נאלצה לפרוץ את הדלת כדי להיכנס לבית בהודו, ונדהמה לגלות ערימות אשפה ענקיות המורכבות מבגדים, שיער וחבילות מצרכי מזון ריקות מעל שכבה עבה של לכלוך המכסה את כל המשטחים. בבית התגוררו אמא ובן במשך 3 שנים מבלי צאת מהבית

חרדה מקורונה: ננעלה עם בנה בבית במשך שלוש שנים
קורונה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אישה שסגרה את עצמה ואת בנה בביתם בהודו במשך שלוש שנים כי חששה מקורונה, הוצאה מהבית על ידי המשטרה. מונמום מג'הי בת 33, ובנה, בן ה-10, ניצלו לאחר שבילו שלוש שנים כשהם כלואים בביתם בעיר גורוגרם, במדינת הריאנה - הודו, ביום רביעי, 22 בפברואר.

האישה הייתה כל כך מפוחדת שהם ידבקו בנגיף אם ייצאו, שהיא אפילו לא אפשרה לבעלה, סוג'אן מג'הי, להיכנס כשחזר מהמשרד יום אחד לאחר הסגר הראשון ב-2020.

הבעל, שעבד כמהנדס והייתה לו חברה משלו, שהה בתחילה במקומות של חבר וקרוב משפחה, אך המשיך לשלם את שכר הדירה בתקווה שאשתו תתעשת. הוא אפילו קנה מצרכים למשפחתו והשאיר אותם מחוץ לדלת, אבל כשראה שמונמון לא מוותרת, לא הייתה לו אפשרות אחרת אלא לשכור לעצמו דירה נוספת אבל לאחר שנמאס לו מהתרחיש המוזר, סוג'אן החליט לפנות למשטרה, שלפי הדיווחים לא האמינה לו בהתחלה.

אחד השוטרים התקשר למונמון כדי לבדוק את שלומה, אך האישה טענה שהיא ובנה "במצב מצוין". לדבריו, "אחר כך עשינו שיחת וידאו, וכשראיתי את הילד, התרגשתי. השיער שלו צמח לו עד הכתפיים". לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, הילד לא יצר קשר אישי עם אף אחד אחר מלבד אמו במשך התקופה שהם היו כלואים, ובילה את זמנו בציור ובכתיבה על קירות כדי להעסיק את עצמו.

השוטר המשיך: "אמו הייתה בפאניקה בגלל קורונה היא לא התכוונה לצאת, היא כל הזמן אמרה, 'אני לא אתן לבן שלי לצאת כי הוא ימות מיד'. המשכתי לדבר איתה, כל הזמן שאלתי אותה אם היא צריכה עזרה. אני חושב שהיא התחילה לסמוך עליי, אז כשהתקשרתי אליה היום לתחנת המשטרה היא הגיעה, אבל הילד לא היה איתה".

"סוף סוף הצלחנו לשכנע אותה. היא נלקחה לבית חולים, ואז הלכנו לדירה כדי לחלץ את הילד". כשהמשטרה פרצה לבית הם היו המומים מכמות האשפה שאוחסן בפנים. בנוסף הם נתקלו בערימות של בגדים, שיער, חבילות מצרכים ריקות מפוזרות על הרצפה ושכבת לכלוך עבה בכל מקום. לאחר שמצאו את הילד באחד מחדרי השינה, השוטרים לקחו אותו מיד לבית החולים.

 

 

 

הודו קורונה חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד