כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"עשוי ללכת רחוק"

המקורב לנתניהו הצטרף למפגינים בתל אביב

אחד האישים הקרובים לנתניהו בשנים האחרונות היה יואב הורביץ ששימש כראש הסגל וכמנכ"ל משרדו. במוצ"ש הוא נצפה כאחד האדם בהפגנה בתל אביב נגד הרפורמה

המקורב לנתניהו הצטרף למפגינים בתל אביב
יואב הורביץ לצידו של נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

דמות מפתיעה או שלא בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית: לפי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', יואב הורביץ, לשעבר ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו ומנכ"ל משרדו, הצטרף במוצ"ש למפגינים נגד הרפורמה המשפטית בתל אביב.

יצוין כי עד שנת 2019 נחשב הורביץ לאדם הקרוב ביותר לנתניהו בלשכה ובמשך כמה שנים היה מעורב מתוקף תפקידו בכל הנושאים הרגישים והחשובים שעלו על שולחנו של ראש הממשלה.

לפי הדיווח, הורביץ משמיע בשיחות פרטיות התנגדות נחרצת לרפורמה במערכת המשפט וסבור שנתניהו עשוי ללכת רחוק כדי להתמודד עם מצבו המשפטי. הורביץ לא התראיין לתקשורת מאז פרש ושומר על דעותיו לעצמו. אבל להפגנה האחרונה שהתקיימה בתל אביב נגד הממשלה הוא הגיע.

הורביץ לצד נתניהו בדרך לישיבת ממשלה | צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ.

במוצ"ש כזכור נערכו הפגנות בכל רחבי הארץ ואלפים מילאו את הרחובות. ההפגנה המרכזית הייתה בתל אביב, שם נעצרו 21 מהמוחים לאחר שפרצו את גדרות המשטרה וחסמו את נתיבי איילון במשך שעות. כולם שוחררו ממעצר, שניים מהם על אף שנשכו שוטרים.

כך למשל גם אורי יעקב בן ה-64 שכתב בצבע לבן על הכביש באיילון "ביבי הבוגד" נחקר במשטרה בגין השחתת פני מקרקעין ולא בגין הסתה לאלימות נגד ראש הממשלה. 

יואב הורביץ בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית מפגינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד