י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
אחרי שהורה על תגבור כוחות

גלנט בזירת הפיגוע: "צפויים ימים מורכבים; להרגיע את הרוחות"

שר הביטחון הגיע הבוקר לזירת הפיגוע בכביש חווארה וקיבל סקירה ביטחונית. השר גלנט אמר: "אנחנו צפויים לימים מורכבים, אולי אפילו ימים קשים". ברקע המהומות בחווארה אמר: "אסור לנו בשום פנים ואופן לאפשר מצב בו אנשים לוקחים את החוק לידיים"

גלנט בזירת הפיגוע: "צפויים ימים מורכבים; להרגיע את הרוחות"
שר הביטחון יואב גלנט בזירת הפיגוע צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט הגיע הבוקר (שני) לזירת הפיגוע בכביש חווארה, בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד, וקיבל סקירה ממפקד פיקוד המרכז, האלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו״ש, תא״ל אבי בלוט ומח״ט שומרון, אל״מ שמעון סיסו, על פרטי פיגוע הירי, ההתפרעויות שאירעו הלילה בחווארה והמאמצים המודיעיניים והמבצעיים לאיתור המחבלים.

השר גלנט אמר בזירת הפיגוע: "מסיים סקירה עם מפקדי הפיקוד בנקודת פיגוע הירי הקשה. אנחנו צפויים לימים מורכבים, אולי אפילו ימים קשים, זה יכול להיות כאן ביהודה ושומרון, בגזרת ירושלים או בגזרת עזה״.

שר הביטחון גלנט בזירת הפיגוע. צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון

שר הביטחון הבהיר: ״הנחתי בצורה חדה וברורה את צה"ל, שב"כ וכוחות מג"ב - היערכות מלאה כנגד כל האיומים, בהגברת הפעילות בשטח, תוספת כוחות, מרכיבי הגנה על הישובים ועל הצירים, וכמובן- לכידת המחבלים שרצחו אתמול את הלל ויגל יניב, והבאתם לבית משפט או לבית קברות, לפי ההתפתחות בשטח״.

לדבריו, ״אנחנו לא נאפשר טרור כנגד ישראלים ונפעל ככל שנדרש. יחד עם זה, אני קורא לכולם להרגיע את הרוחות, לצנן. אין לגיטימציה ואי אפשר לפעול מהבטן, אסור לנו בשום פנים ואופן לאפשר מצב שבו אנשים לוקחים את החוק לידיים, אני מבקש מכולם להישמע להוראות החוק ובעיקר לסמוך על צה"ל וכחות הביטחון, אנחנו עושים את העבודה״.

לסיום אמר גלנט: ״כחייל ותיק, אני מכיר הרבה בקרים קשים בהם התעוררתי למציאות קשה, אחרי מבצעים או פיגועים, אני יודע שאנחנו נתגבר על האירוע הזה, נתאחד, נפעל במשותף, נשמור על הביטחון, נשמור על החיים של אזרחי ישראל ונסמוך על כלי המגן שלנו - צה"ל וארגוני הביטחון״.

יואב גלנט חווארה פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד