כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ישיבת סיעה באביתר

בן גביר מגיב למהומות בחווארה: "אסור לקחת את החוק לידיים"

מפלגת עוצמה יהודית קיימה ישיבת סיעה ביישוב אביתר. בפתח הישיבה אמר השר איתמר בן גביר: "הפיגוע אתמול הוא קשה ומזעזע שצריך ללמד את כולנו שאנחנו במלחמה". על המהומות בחווארה אמר: "אסור לנו לקחת את החוק לידיים"

המתיישבים באביתר
המתיישבים באביתר צילום: Hillel Maeir/Flash90

מפלגת עוצמה יהודית הגיעה הבוקר (שני) ליישוב אביתר בשומרון וקיימה ישיבת סיעה מיוחדת. בפתח הישיבה מסר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצהרה לתקשורת ואמר: "הפיגוע אתמול שבו נרצחו האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הוא פיגוע קשה ומזעזע שצריך ללמד את כולנו שאנחנו במלחמה".

לדברי בן גביר, "זו לא מלחמה מאתמול וזו לא מלחמה שתסתיים ביום אחד אבל זו מלחמה שחייבת לעורר את כולנו לאמץ מדיניות של מלחמה אמיתית בטרור. הגיע הזמן להפסיק את מדיניות ההכלה. האויב בצד השני מבין הפוך את המסר. צריך לכתוש את הטרוריסטים, והגיע הזמן לחזור לסיכולים הממוקדים ולחסל את ראשי ארגוני הטרור המסיתים", אמר.

השר בן גביר התייחס לראשונה למהומות בחווארה והסתייג מהם: "אני רוצה להיות ברור לגבי התמונות מחווארה. מבין את הכאב אבל אסור לנו לקחת את החוק לידיים. מי שצריך לטפל בטרור ולהרתיע אותו זו ממשלת ישראל ולא אזרחים".

לסיום אמר: "אנחנו כאן בישוב אביתר והתשובה המדינית לפיגועים כאלו היא להקים את הישוב הזה. פניתי לראש הממשלה הבוקר וביקשתי ממנו לאפשר שהיית משפחות והכשרת הישוב. אנחנו בכל מקרה מתכוונים להכשיר אותו וסיכמנו את זה בהסכמים הקואליציוניים".

איתמר בן גביר פיגוע ירי אביתר חווארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד