כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"חסר אחריות"

אחרי שהחרימו את ההצבעות: קרב בין הליכוד לעוצמה יהודית

בליכוד תקפו את החלטת מפלגת עוצמה יהודית להיעדר מההצבעה על דיון 40 חתימות ואמרו כי זה, "מעשה חסר אחריות נגד ממשלת ימין". עוד אמרו: "כשיש הצבעה של השמאל נגד ממשלת ימין - כולם מתייצבים"

אחרי שהחרימו את ההצבעות: קרב בין הליכוד לעוצמה יהודית
בן גביר ונתניהו במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בכירים בליכוד תקפו הערב (שני) את החלטת מפלגת עוצמה יהודית להחרים את ההשתתפות בדיון ה-40 חתימות שנערך במליאת הכנסת: "ההיעדרות של בן גביר ו'עוצמה יהודית' מההצבעה היום בכנסת היא מעשה חסר אחריות נגד ממשלת ימין. כשיש הצבעה של השמאל נגד ממשלת ימין - כולם מתייצבים", אמרו.

בכירים בעוצמה יהודית הגיבו: "מדיניות ההכלה של נתניהו והליכוד מאז הוקמה ממשלת הימין היא מעשה חסר אחריות. כשיש טרור של מחבלים נגד ישראלים - ישראל צריכה להלום בטרור ולא להיכנע לו".

כזכור, חברי סיעת עוצמה יהודית הודיעו היום במאחז אביתר, כי לא ישתתפו ויצביעו בדיון '40 החתימות' שנערך היום. לדברי חברי הסיעה, מדיניות ההכלה של ראש הממשלה ושר הביטחון חייבת להשתנות, ולא ניתן יהיה לנהל מדיניות עצמאית בלי לשתף את השותפות הבכירות שבממשלה.

הדיון שהחרימו חברי הכנסת של עוצמה יהודית הוא דיון שאליו מחויב ראש הממשלה להגיע למליאה, לפי דרישה של 40 חברי כנסת לפחות ולא יותר מפעם אחת בחודש. 

לדברי גורמים במפלגה: "לא יתכן שנשמע על ועידות מדיניות וסיכומים מדיניים בתקשורת, שיחליטו לבד על הסרת איטום בתי מחבלים, ולא ייתכן שיפנו תושבים מאביתר בניגוד להסכמים קואליציוניים ובניגוד למדיניות הימין".

 

עוצמה יהודית איתמר בן גביר הליכוד משבר בקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד