כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
גל הטרור נמשך

גנץ על נתניהו: "אין סיבה שיהיה מופתע ממה שקורה"

שר הביטחון התייחס בריאיון לגל הטרור ואמר כי על המדינה לפעול בשלושה מישורים כדי לשנות את המצב. לדבריו, "נתניהו פוגע בביטחון בכך שאין מערכת משפטית שתגן על מה שצה"ל צריך לעשות"

גנץ על נתניהו: "אין סיבה שיהיה מופתע ממה שקורה"
בני גנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר המחנה הממלכת ח"כ בני גנץ התייחס הערב (שני) לשני הנושאים הבוערים שעל סדר היום - המצב הביטחוני וסערת הרפורמה המשפטית: "כאוס מתפתח מעצמו - המנהיגים צריכים להרגיע והציבור צריך להירגע", אמר בריאיון לכאן חדשות.

לטענת גנץ על מנת לשנות את המצב על המדינה לפעול בשלושה מישורים: לחץ מבצעי מבוסס מודיעין, פעילות מדינית ושהציבור לא ייקח את החוק לידיים.

גנץ הוסיף: "נתניהו יודע את מי הוא הכניס לממשלה ואין סיבה שיהיה מופתע ממה שקורה. בתשלום הפוליטי שלו, נתניהו שילם בערכים ביטחוניים". הוא הוסיף כי הוא מוכן לדבר בנושא הרפורמה במערכת המשפט עם מי שאפשר תמורת דבר אחד - עצירת כל תהליך החקיקה.

עוד אמר גנץ: "אני חושב שההסלמות והפרעות לא מייצגות אותנו מוסרית או אסטרטגית. אנחנו נראה הסלמה הולכת ומתגברת כתוצאה מהנקמות. אנחנו מדינה דמוקרטית יהודית - פועלים עם צבא אחד ולא עם מליציות. נתניהו פוגע בביטחון בכך שאין מערכת משפטית שתגן על מה שצה"ל צריך לעשות".

בני גנץ בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית גל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד