כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מינוי מפתיע

השר גלנט החליט: זה מפקד גל"צ הזמני

שר הביטחון גלנט החליט למנות את העיתונאי הוותיק דני זקן למ"מ מפקד גל"צ. זקן ימלא  את התפקיד למשך ששה חודשים

השר גלנט החליט: זה מפקד גל"צ הזמני
דני זקן צילום: מתוך שידור גלי ישראל

שר הביטחון יואב גלנט הודיע הערב (שני) על מינויו של העיתונאי דני זקן לממלא מקום מפקד גל"צ, זאת אחרי סיום תקופת כהונתה הזמנית של ממלאת מקום מפקד תחנת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין.

זקן ימלא בתפקיד ששה שבועות, שבשבועות הקרובים תפעל ועדה מייעצת בהשתתפות אנשי תקשורת ונציגי ציבור אשר תמליץ על מתווה פעילותה של התחנה לרבות מיקומה במפת התקשורת הארצית והגדרת מאפייני תפקיד מפקד התחנה.

זקן בן ה-58 משמש ככתב המדיני - ביטחוני של העיתון גלובס ובעבר שימש במגוון תפקידים עיתונאיים שונים ברשת ב' של קול ישראל, לרבות תפקידי כתב, עורך, מגיש ובתפקידים ניהוליים וכן עבד כעורך ומגיש בגלי צה"ל. בנוסף שימש כיו"ר אגודת העיתונאים ירושלים, חבר בהנהלת איגוד העיתונאים הבינלאומי IFJ וכיום חבר במליאת מועצת העיתונות.

זקן בעל תואר שני בתקשורת מטעם האוניברסיטה העברית ובוגר תכנית לעיתונאים מצטיינים מטעם אוניברסיטת מישיגן.

יצוין כי זקן הגיש עד לימים האחרונים את התכנית 'רבע לחמש' לצד יעקב ברדוגו ברדיו 'גלי ישראל', וכן השתתף בפאנל 'אולפן חמישי' בהגשת ברדוגו ב'ערוץ 14'. כזכור ברדוגו עצמו הודח מגלי צה"ל על ידי המפקדת היוצאת גלית אלטשטיין.

בכך השר גלנט מבטל הלכה למעשה את היבחרו של מנכ"ל רדיו 103FM לשעבר אור צלקובניק שנבחר למפקד קבוע של התחנה על ידי וועדת האיתור בממשלה הקודמת תחת שר הביטחון דאז בני גנץ.

גלי צה"ל יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד