כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הצית ברח ונהרג

מזעזע: ניסה להצית את גרושתו ונהרג בתאונה עצמית לאחר הימלטות

אישה נפצעה הבוקר קשה בדירתה בירושלים לאחר שחשוד פרץ לביתה והצית שריפה | בהמשך הוא נכנס לרכבו, התנגש בקיר ונהרג

התאונה לאחר השרפה
התאונה לאחר השרפה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אשה בשנות ה-30 לחייה נפצעה קשה בשריפה שפרצה בדירתה בשכונת גילה שבירושלים. מי שהצית את השריפה הוא ככל הנראה בן הזוג לשעבר של האשה שנמצא כשהוא ללא רוח חיים, לאחר שהתנגש בקיר ברח' דרך חברון בסמוך לקבר רחל.

הבוקר (רביעי) פרצה שריפה בדירה בבניין מגורים בן 5 קומות ברחוב המרגלית בשכונת גילה שבירושלים. החובשים שהגיעו למקום השריפה העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח עין כרם, אישה כבת 40 במצב קשה עם כוויות בגופה.

על פי החשד, אותו בודקת המשטרה בשעה האחרונה, מי שהצית את השריפה הוא גבר בן 40, בן הזוג לשעבר של אותה אישה, ששהתה בבית באותו הזמן. החשוד נכנס לביתה, שפך עליה דלק והצית אותה. היא ברחה החוצה מהדירה ובהמשך קיבלה טיפול רפואי מכוחות ההצלה.

בהמשך, נכנס החשוד לרכבו והמשיך בנסיעה לכוון קבר רחל, שם פגע בקיר ונהרג במקום.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי האש, כאשר בסופן הם נאלצו לקבוע את מותו.

הפראמדיקים של מד"א שהיו במקום סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הנהג כשהוא לכוד מחוסר הכרה בתוך הרכב. מיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה תוך כדי פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש. המשכנו את הטיפול הרפואי גם לאחר החילוץ אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

שריפה תאונה ירושלים סכסוך גירושין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד