כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"מצב לא נורמלי"

פיגוע אבנים בשומרון: אם וילדיה ספגו סלע ברכבם

מחבלים ערבים יידו לפני זמן קצר סלעים לעבר בני משפחה מהשומרון שעשו את דרכם בכביש 505 הסמוך לאריאל. סלע פגע ברכב והפיל את החלון על הילדים שישבו במושב האחורי. "זה כבר הפיגוע השלישי שהמשפחה שלנו חוותה בחודשים האחרונים, הנסיעה פה הפכה לרולטה רוסית"

פיגוע אבנים בשומרון: אם וילדיה ספגו סלע ברכבם
הרכב עם החלון השבור צילום: באדיבות המצלם

הטרור בכבישי יהודה ושומרון: מחבלים ערבים יידו היום (רביעי) אבנים וסלעים לעבר אם וילדיה מהישוב גבעת רונן ורכבים נוספים שעשו את דרכם על כביש 505, בסמוך לעיר אריאל.

אחד הסלעים פגע בשמשת הרכב, והפיל את החלון על הילדים שישבו במושב האחורי. "רק בנס התקנו לפני זמן קצר חלונות ממוגני אבנים, ככה שהחלון רק נפל פנימה ולא התנפץ", תיארה טובה ברום, אם המשפחה שהותקפה. "לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם החלון היה מתנפץ חלילה והרסיסים היו עפים על התינוק שישב סנטימטרים בודדים משם. הרכב לפנינו שלא היה ממוגן אבנים ספג פגיעה בשמשה ורסיסים ניתזו על הילדים".

ברום הוסיפה וסיפרה כי זו הפעם השלישית בחודשים האחרונים שמשפחתם חווה פיגוע בכבישי השומרון. "לפני כשלושה השליכו פורעים ערבים לעבר בעלי בקבוק תבערה בחווארה, ושבוע לאחר מכן נקלעתי אני למארב אבנים מאות מטרים בודדים משם. היום חווינו כבר פיגוע שלישי"

"זה לא נורמלי המצב הזה. כל נסיעה פשוטה מהבית הפכה לרולטה רוסית, אנחנו סופרים ניסים כל יום. אנו דורשים מהממשלה וממערכת הביטחון לייצר פה הרתעה. לא הגיוני שנערים צעירים יעמדו באין מפריע על שפת הכביש וינסו לרצוח פה יהודים. אם המצב לא ישתנה, הנרצח הבא לצערי הוא רק שאלה של זמן", התריעה ברום.

יהודה ושומרון יידוי אבנים פיגוע אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד